חבוש בראשו • צפו

מבית החולים לשייח ג'ראח: בן גביר חזר והאשים את השר

אחרי שהתעמת עם שוטרים ופונה לבית החולים, איתמר בן גביר חזר הבוקר, מלווה בברוך מרזל, לשכונה המזרח ירושלמית כשהוא חבוש בראשו, והאשים את השר לביטחון פנים: "נתן הוראה לפרק אותי" (TV)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בן גביר, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כשתחבושת לראשו, הגיע הבוקר (שני) שוב חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית ללשכה המאולתרת שהקים בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. אתמול, כזכור, הוא פונה מהשכונה אל בית החולים לאחר שהתעלף במהלך עימותים על שוטרים.

הבוקר תקף אותו השר לביטחון פנים עומר בר לב. "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר", טען בר לב. "החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה". בר לב הוסיף: "תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח ג'ראח חרף הפרובוקציות".

הבוקר, כאמור, חזר בן גביר לשכונה, ותקף את השר לביטחון פנים. "עומר בר לב, השקרים שלו לא יעזרו", אמר בן גביר בכניסתו, "יש סרטון שמתעד איך שמרביצים לעוזרים שלי בלי שום סמכות, מגיעים לפרק את הלשכה שלי בלי שום סמכות וכנראה שהוא גם זה שנתן להם את ההוראה לפרק אותי, לא יעזור לו".

לבן גביר נלווה הבוקר פעיל הימין ברוך מרזל. כשנשאל בן גביר אם בכוונתו להישאר במקום, הגיב: "אני נשאר פה, אני אלך לדיונים בכנסת ואחזור. תראה הבוקר כמה שוטרים יש פה בגלל שיש פה לשכה של חברי כנסת, אם זו הדרך להביא לכאן שוטרים - אני אהיה כאן". הוא הוסיף והאשים: "עומר בר לב נתן הוראה לפרק אותי".

בן גביר, הבוקר ב'לשכתו' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, אמש במהלך ניסיונות המשטרה לפנות את לשכתו הזמנית של ח"כ איתמר בן גביר משכונת שמעון הצדיק, התעמת בן גביר עם השוטרים שאחזו אותו והוא התעלף ופונה לבית החולים לטיפול רפואי.

אמש מסר בן גביר מבית החולים, "אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור לשמעון הצדיק!".

גורם במשטרה אמר אמש, כי "במהלך פעילות הכוחות במקום, החל חבר הכנסת לנסות להפריע לשוטרים ולדחוף אותם. השוטרים שהיו במקום ניסו להרגיע אותו ולמנוע את את השתוללותו. אחד השוטרים אף קיבל ממנו מכה בפלג גופו העליון. בשלב מסוים הוא נפל לקרקע כשנאבק עם השוטרים, ואז השוטרים קראו מיד לגורמי הרפואה למקום. צר לנו על הניסיון להכפיש את השוטרים שפעלו במקום לשמירת הסדר הציבורי תוך עיוות המציאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר