המתיחות בשמעון הצדיק

בן גביר: "שבנט והמפכ"ל יפסיקו עם האגו"

בעקבות המהומות בשכונות שמעון הצדיק, יו"ר עוצמה יהודית וחבר הכנסת איתמר בן גביר נשא דברים הערב בפני התקשורת; 'מספיק עם ההפקרות אנחנו בעלי הבית פה' (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות המהומות בשכונות שמעון הצדיק, יו"ר עוצמה יהודית וחבר הכנסת איתמר בן גביר נשא דברים הערב (שני) בפני התקשורת.

בן גביר שדורש כי המשטרה תצמיד אבטחה לטל יושבייב, שביתו נשרף תשע פעמים, ובמהלך השבת נעשה ניסיון אף לרצוח את משפחתו, סיפר על ההצעות שהועברו לו: "היתה הצעה שמאבטחים של המוסד לביטוח לאומי שנמצאים בבניין במרחק של 200 מטר ישקיפו על הבית, אבל כולם רואים שזה רחוק, לא רציני ולא ישים".

"היתה הצעה נוספת של ראש עיריית ירושלים משה לאון לרשת את המקום במצלמות. אני מכיר ומוקיר את לאון אבל מצלמות יש כאן המון והן לא מנעו תשע פעמים מלשרוף את הרכב של טל ושלוש פעמים לזרוק בקתבים על הבית, עד ההצתה האחרונה שיכלה להביא לרצח המשפחה".

בן גביר הוסיף כי: "היתה הצעה שהתביישתי לשמוע אותה, שנוציא את המשפחה עד הרמדאן, וגורמים יממנו לה דיור חלופי. אלה הצעות של התקפלות, הצעות מבישות. רק אתמול אמר ראש הממשלה בנט כי מדובר בנושא שמעניין רק את הבט"פ, והיום הוא מבין שזה אירוע מדיני. בנט, תוריד את האגו של המפכ"ל והממ"ז ותציבו שמירה על הבית. כל מה שביקשתי זה ניידת משטרתית ליד הבית כדי שהם יוכלו לחיות כאן בביטחון".

בן גביר סיים: "יש כל מיני פייק ניוז שאנחנו הולכים, אבל אני לא הולך מכאן, הלשכה לא מתקפלת והיא תישאר כאן. אם יביאו אבטחה אני אעבור למשימה הבאה, ואם לא יביאו נישאר כאן. אנחנו בעלי הבית במדינת ישראל, אנחנו בעלי הבית על ירושלים. מספיק עם ההפקרות, מספיק להפקיר את המשפחה ושבנט והמפכ"ל יפסיקו עם האגו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר