"אתם הגשר"

בנט העניק שופר לקהילה היהודית בבחריין

"אני שמח מאוד להיות כאן בבחריין. לא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר מלראות את המשפחה שלי כאן, הקהילה היהודית", אמר ראש הממשלה בביקורו בקהילה היהודית בבחריין (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בנט מעניק את השופר (צילום: חיים צח/ לע"מ)

במסגרת הביקור ההיסטורי בבחריין, הגיע הבוקר (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט, לביקור בקהילה היהודית בבחריין, והעניק להם שופר במתנה.

בפגישה עם הקהילה היהודית, השתתפו שגריר ישראל בבחריין, איתן נאה, נשיא הקהילה היהודית, אברהם (אייב) נונו, חברת הנהלת הקהילה היהודית ולשעבר שגרירת בחריין בארה"ב, הודא נונו, ובכירים נוספים.

ראש הממשלה, הודה לחברי הקהילה היהודית על קבלת הפנים החמה. בנוסף, ציין רה"מ בנט כי הקהילה היהודית זוכה להערכה רבה מטעם הנהגת בחריין, תוך שהיא משמשת מודל לשיתוף פעולה בין יהודים למוסלמים במזרח התיכון בכלל, ובבחריין בפרט.

בפגישה עם הקהילה

בנט אמר לחברי הקהילה: "אני שמח מאוד להיות כאן בבחריין. לא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר לפתוח את הביקור מאשר לראות את המשפחה שלי כאן, הקהילה היהודית".

עוד אמר ראש הממשלה בנט: "באתי מישראל עם רצון טוב וידידות חמה בין שני העמים, ואני בטוח שאתם תוכלו להיות גשר יוצא מן הכלל בין בחריין לישראל. אני מצפה ליום מוצלח שבו נחזק את הסכמי אברהם ואת היחסים בין העמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר