שליפת הנשק

בצל אירועי השבוע: בן גביר זומן לחקירה

יו"ר עוצמה יהודית, שהתעלף השבוע בעימות עם שוטרים בלשכתו בשייח' ג'ראח, זומן לחקירה במשטרה על התקרית בה שלף אקדח בהילולה שהתקיימה לפני מספר שבועות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27א)

חבר הכנסת איתמר בן גביר זומן היום (רביעי) לחקירה במשטרה שצפויה להתקיים מחר במחוז תל אביב, על האירוע לפני כמה שבועות בו תועד שולף את נשקו מול שני מאבטחים ערבים בחניון בתל אביב, כך דווח הערב ב'חדשות 13'.

השבוע חזר יו"ר עוצמה יהודית לכותרות, כאשר פתח את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שייח' ג'ארח - שמעון הצדיק, ולתפיסתו מדובר בנקמה של השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, מכיוון שבהתמקדותו במצב הוא מוציא רעה את דיבת המשטרה. בן גביר מסר כי "למרות שאחד המאבטחים הוא תומך חמאס והשני אסיר ביטחוני משוחרר, לא מסתפקים בלחקור אותם ומזמנים גם אותי".

כזכור, לפני כחודשיים הופץ התיעוד של בן גביר בו הוא נראה שולף את אקדחו בתגובה לצעיר ערבי שמצלם אותו. לפי יו"ר עוצמה יהודית, הצעיר איים עליו תחילה והוא נאלץ להגיב וכן הגיש תלונה במשטרה.

האירוע קרה בחניון באזור גני התערוכה בתל אביב. בן גביר נראה בתיעוד צועק "אתה לא תאיים עליי, אני מתקשר למשטרה", ושולף את אקדחו. "רצית להרביץ לי? אם תאיים עליי אני אטפל בך. באת להרביץ לי".

המאבטח בתגובה אומר שביקש מחבר הכנסת לא לחנות באותו מקום. בתיעוד נוסף, שצולם על ידי אנשיו של בן גביר, נראה הצעיר כשהוא אומר לחבר הכנסת "אם אתם גברים תבואו כולכם בלי נשק, עזוב את הנשק ותבוא".

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר