דיווחים בסוריה

ישראל תקפה סמוך לדמשק באמצעות טילי קרקע-קרקע

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית דיווחה הלילה כי ישראל תקפה יעדים בסמוך לעיר הבירה דמשק • התקיפה בוצעה באמצעות טילי קרקע-קרקע ששוגרו מהגולן • בישראל לא מתייחסים (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה. ארכיון (צילום: רשתות ערביות)

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (חמישי) כי ישראל תקפה יעדים סמוך לעיר הבירה דמשק, תקיפה שבוצעה באמצעות טילי קרקע-קרקע שנורו מאזור הגולן.

בהודעה רשמית של צבא סוריה נאמר: ""בסביבות השעה 23:30 ביצע האויב הישראלי מתקפה באמצעות מספר טילי קרקע-קרקע מאזור הגולן נגד יעדים דרומית לדמשק. הפגיעה גרמה לנזק ברכוש".

שעה קלה לפני הודעת הצבא, תחנת רדיו המזוהה על הממשל בסוריה דיווחה על פיצוץ עז שנשמע בחאן א-שייח מדרום-מערב לעיר דמשק.

הפרשן הצבאי של 'ידיעות אחרונות' ציין כי: "מה שנדחה ביום ראשון עבר לשני נדחה שוב מסיבות חשובות אך לא מבצעיות בוצע כעת. והרוסים בניגוד לפרסומים לא מפריעים".

אתמול התייחס מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לפגיעה של צה"ל ביכולת העברת טילים מסוריה ללבנון, ואמר כי "אם ישראל תמשיך לפעול ככה במערכה שבין המערכות - רק אללה יודע לאן נגיע".

כזכור, לפני כשבוע דיווחה סוריה על "תקיפה ישראלית" בשטחה, באזור דמשק. זמן קצר לאחר מכן הופעלו אזעקות בואדי ערה ובשומרון, וצה"ל עדכן כעבור זמן מה כי טיל נ"מ סורי חדר לשטחה של ישראל והתפוצץ באוויר.

צה"ל עדכן אז כי "זוהה שיגור טיל נגד מטוסים משטח סוריה לעבר שטח ישראל. הטיל התפוצץ באוויר ובהיעדר צורך לא בוצע יירוט בפועל". את הפיצוץ של הטיל שמעו תושבים מהצפון ועד השרון.

בעקבות ירי טיל הנ"מ שחדר לישראל, צה"ל תקף מטרות טק"א (טיל קרקע-אוויר) בסוריה, בין המטרות שנתקפו: מכ"ם סורי, וסוללות נ"מ ששיגרו טילים לעבר מטוסי חיל האוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר