"פירומן, גדול המסיתים"

ח"כ ישראל כ"ץ באולפן: ליברמן מכה בחרדים כדי לברוח מהביקורת

הזינוק במחירי הדיור; גזירות איווט ליברמן נגד החרדים; ההסתה הפרועה נגד המגזר; יציבות הקואליציה והסיכוי להקים ממשלת ימין • שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ ישראל כ"ץ, שר האוצר לשעבר, התארח באולפן 'כיכר השבת' ויצא להגנת הציבור החרדי מול גזירות שר האוצר, איווט ליברמן, וההסתה שלו נגד המגזר. כ"ץ טען כי ליברמן נוהג בשיטת 'הכה בחרדים והניצל מביקורת'. לדבריו, ליברמן מתנהג כמו גדולי האנטישמים בהיסטוריה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "ליברמן הוא פירומן ששופך דלק על מדורת יוקר המחיה ומנסה להסיט את האש כלפי החרדים וכלפי אחרים, אבל הפעם הוא לא יצליח משום שגם אלו שמוסתים בדרך כלל נגד החרדים, לא קונים כעת את הדברים שלו.

"ליברמן נוהג כאן כגדולי האנטישמים בהיסטוריה שכאשר הם היו במצוקה הם יסדו את הסיסמה הכה ביהודים והצל את המולדת, וליברמן אומר כעת הכה בחרדים ותברח מהביקורת. הוא במצוקה, הוא נכשל, והוא לא מבין כלום".

שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

גדול המסיתים נגד המגזר החרדי, אתה מסכים עם האמירה הזאת של אריה דרעי?

"חד משמעית. יש לו מתחרים קטנים, אבל הוא כשר האוצר הביא תוכניות של יקור כלים חד פעמיים, משקאות ומעונות, תוכניות שכלל לא היו על שולחנם של אנשי האוצר, והוא בעצם הדליק כאן את מדורת יוקר המחיה וצופה בה מהצד.

"אנחנו הזהרנו אותו שלא לייקר, ומה שהוא עושה זה לא לקחת את הדברים תוך הידברות, אלא הוא בגלל צורך תעמולתי מכה בחרדים כמו הפריץ מתוך מצוקה ומבוכה".

כ"ץ טוען כי ליברמן: "קיבל כלכלה מצויינת עם גירעון בירידה ועם אבטלה נמוכה והוא הורס הכול בגלל הגישה שלו שהיא של אחד שלא מבין כלום, ושל אחד שמתנהג ביהירות גדולה.

"יש כאן תוכנית הסחה והסטה שבה הוא בכלל לא עוסק בסעיפים שהוא עצמו הציע לפני שלשה חודשים, אלא רק ניסיון להסיט את האש מהמדורה שהוא הצית".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר