"לקדם נישואין אזרחיים"

כך מנסה השר ליברמן להסיט את האש מיוקר המחייה

בזמן ששרים בממשלתו מתנגדים לתוכניתו הכלכלית והציבור בישראל מתחיל לומר את דברו בנוגע ליוקר המחייה ולצאת למחאות, ליברמן מצא פטנט חדש: נישואין אזרחיים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר ליברמן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

לאחר ששר האוצר איווט ליברמן, ספג ביקורת רחבה גם מחברי ממשלתו - ובעיקר ממרבית הפרשנים הכלכליים, על התוכנית הכלכלית שהציג, שם ניסה להטיל על החרדים את האחריות על יוקר המחייה, ליברמן מנסה להסיט היום (חמישי) את הדיון על יוקר המחייה.

בדברים שכתב ליברמן היום ברשתות החברתיות, נאמר: "הגיע הזמן לקדם נישואים אזרחיים בישראל! בחודשים האחרונים העברנו מספר רפורמות משמעותיות שדוגלות בעקרון 'חיה ותן לחיות"'.

ליברמן הוסיף: "העברנו את הרפורמה בכשרות, שמבטלת את המונופולים על הכשרות במדינת ישראל, מקלה על העסקים, ומוזילה את העלויות למסעדנים ולצרכנים, אנחנו מקדמים את הרפורמה בגיור, שבאה לקרב בין כל החלקי העם. ועכשיו זו העת לקדם גם נישואים אזרחיים".

"אני מברך את היוזמה של חברתי, ח"כ יוליה מלינובסקי", אמר עוד ליברמן, "שגם עומדת בראשות ועדה בכנסת שעוסקת בשירותי דת יהודיים, על פנייתה לראשי המפלגות להתכנס ולהקים צוות קואליציוני שיפעל למתן גיבוש פתרונות בנושא נישואים אזרחיים.

"בממשלה הזו יש הזדמנות לעשות דברים גדולים ושינויים מהפכניים, אסור לפספס אותה", סיים ליברמן את דבריו והתעלם לחלוטין מהבעיות של יוקר המחייה בישראל ומהביקורת הרחבה על התוכנית הכלכלית שהציג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר