סוף הגל החמישי

הירידה בתחלואה: חובת המסכות תוסר בפסח?

בכיר במשרד הבריאות התייחס לירידה בתחלואת הקורונה והעריך כי במידה והירידה תמשך - ייתכן וחובה עטיית המסכה בחללים סגורים תוסר כבר לקראת חג הפסח (חדשות, בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מסכת קורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשל הירידה בתחלואת הקורונה, במשרד הבריאות שוקלים להסיר את חובת עטיית המסכה בחללים סגורים, כבר לקראת חג הפסח בעוד כחודשיים וחצי. הושא צפוי לעלות במהלך היום (ראשון) בדיון שייכנס ראש הממשלה נפתלי בנט, דיון בו ידונו בהקלות בהגבלות הקורונה.

בכיר במשרד הבריאות שאמר את הדברים ל'כאן' הוסיף: "לנוכח היקף ההדבקה הנרחב בגל החמישי והנתונים שמראים שההדבקה מספקת, ככל הנראה, הגנה מפני וריאנטים דומים לאומיקרון, יש פוטנציאל להפוגה ארוכה יחסית עד הגל הבא, ונראה שיהיה מרווח ארוך יחסית לזה שראינו עד כה בין הגל החמישי לגל שעשוי לבוא לאחריו".

אמש עדכן משרד הבריאות כי בשבוע האחרון אומתו בישראל 142,953 חולי קורונה חדשים, למעלה מ-44% פחות מהשבוע הקודם. 608 חולי קורונה אושפזו במצב קשה, 38% פחות השבוע הקודם, ו-209 חולי קורונה נפטרו, 47.9% פחות מהשבוע הקודם.

כזכור, ביום חמישי הודיע ראש הממשלה, נפתלי בנט, כי: "בשעה טובה גל האומיקרון נשבר. יש ירידה תלולה במספר החולים הקשים והמאומתים. כמו שהיינו הראשונים לפעול ולסגור את השמיים עם תחילת הגל, עכשיו אנחנו משחררים בהדרג את במגבלות".

לדבריו: "קיימתי דיון עם שר הבריאות ושורת גורמי המקצוע, אנחנו מפסיקים את השימוש בתו הירוק ובימים הקרובים נודיע על הקלות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר