בראיון בארה"ב

יאיר נתניהו: שוטרים מושחתים ריגלו אחרינו

בנו של ראש הממשלה לשעבר התראיין לרשת 'ניוז מקס' ותקף את המשטרה והפרקליטות על פרשת NSO, כשהוא מאשים אותם בהאזנות סתר לא חוקיות אחר אביו בביתו (חדשות בארץ)

(צילום מסך, ניוז מקס)

בנו של ראש הממשלה לשעבר, יאיר נתניהו, התראיין בסוף השבוע שעבר דרך הזום לרשת "ניוז מקס" האמריקאית, כשהוא תוקף בחריפות את המשטרה והפרקליטות בנוגע לפרשת NSO והאזנות הסתר.

הראיון למכתחילה כוון בכלל למקום אחר כאשר המראיין שאל אותו על ביקורה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי בישראל ודבריה כי "ההישג הפוליטי הגדול ביותר של המאה ה-20 הוא הקמתה של מדינת ישראל", אך יאיר נתניהו בחר לא לענות על שאלת המראיינים על דבריה של פלוסי למרות ניסיונותיו החוזירם של המראיין ובמקום זאת תקף את הפרקליטות והמשטרה על פרשת האזנות הסתר והשתלת תוכנת הריגול "פגסוס" - "זה מאוד נחמד ודבריה של פלוסי מאוד נעימים, אבל כרגע זה לא הסיפור בישראל", פתח יאיר נתניהו את דבריו.

"כרגע הסיפור הגדול בישראל הוא שחשפנו שיש לנו 'פרשת ווטרגייט הישראלית'. נחשף כי שוטרים ופקידים מושחתים בפרקליטות המדינה ריגלו באופן לא חוקי אחרי אבי, שהיה אז ראש הממשלה הנבחר של ישראל, ממש בתוך ביתו. ממש הם פרצו באופן לא חוקי אל הטלפונים שלי, של אחי, כל סביבתו, ושל אלפי ישראלים אחרים, בעזרת תוכנת NSO ותוכנות ריגול אחרות".

"בעיקרון אותם אנשים, קבוצה קטנה ומושחתת מאוד בפרקליטות והמשטרה שביצעו למעשה הפיכה. תובעים אותו על דברים מגוחכים כמו קבלת סיגרים מחבריו או כתבות רכילות שהם טוענים כי הן מחמיאות לאשתו, ואסור שתהיה כנראה תקשורת מחמיאה על אבי", תקף בנו של נתניהו.

''מתברר כי האנשים האלו פרצו באופן לא חוקי לטלפונים של אלפי אנשים בעזרת תוכנות כמו של NSO. זה כלי סייבר שצריך להשתמש בו נגד אויבים של ישראל כמו איראן וחיזבאללה. זה כמו שמטוסי 35-F של הצבא הישראלי מורשים לתקוף מטרות בסוריה, אבל לא ערים בישראל. זה פשוט לא יאמן", טען יאיר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר