הפרובוקטור נלכד

מחוץ לבית הכנסת: צעק על מתפללים ופצע את מי שהעיר לו

כתב אישום הוגש כנגד תוקף שפצע מתפלל חרדי מחוץ לבית הכנסת בחפץ חד, לאחר שזה העיר לו שלא יפריע למתפללים ויחולל פרובוקציות • המרדף בירושלים הסתיים במעצר (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חרדי ב'זכרון משה' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כתב אישום הוגש אתמול (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תוקף חרדי לפני כשבועיים, בבית הכנסת 'זכרון משה' בירושלים. התוקף דלק אחרי מתפלל חרדי, תוך שדולק אחריו ואף פוצע אותו בחפץ חד.

המקרה אירע לפני כמעט שבועיים. לקראת השעה תשע בלילה. התוקף, כך לפי כתב האישום, צעק על מתפללים שעמדו בחזית בית הכנסת מסיבה שאינה ברורה. אחד המתפללים ניגש אליו וביקש ממנו שיירגע ולא יעורר פרובוקציות.

בתגובה איים התוקף שיהרוג את המעיר לו. המעיר השיב כי אינו מפחד ממנו והפנה לו את הגב. בשלב הזה נטל התוקף חפץ חד ודקר באמצעותו את המתפלל החרדי בגבו, בתנועת שיסוף אנכית שחדרה את חמשת שכבות בגדיו וגרמה לו לחתך אנכי בשקמה.

המותקף, שהגיש את התלונה במשטרה, פנה לביתו. התוקף לא נרגע ודלק אחריו תוך שממשיך לאיים עליו. כעבור כמה דקות הגיעו שוטרים לזירה והבחינו בתוקף. הלה אמר להם כי "ערבי במקום רב עם בחור חרדי והם ברחו". על אף זאת חובש 'איחוד הצלה' שנכח בזירה מסר לשוטרים כי התוקף הוא האיש הנמצא לפניהם.

התוקף החל לרוץ אולם השוטרים תפסו אותו במרחק של כמה רחובות מהמקום. התוקף השתולל וניסה להתחמק אך לא הצליח. ברשותו נמצאו שלושה אולרים ושני סכינים יפאניות. כאמור, אתמול הוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר