"ילד מקומבן"

התינוקת נולדה בתאריך 22.2.22 בשעה 02:22

היום, הוא תאריך נדיר בלוח השנה הלועזי - 22/2/22, במהלך הלילה נולדו מספר תינוקות, כאשר ההורים שיתפו בהתרגשות שהייתה להם מהלידה בתאריך המיוחד • סיקור (מעניין, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
תינוק שנולד. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

בבית החולים מאיר בכפר סבא, נולד הלילה (שלישי) תינוק בשעה 02:22, בתאריך 22.2.22, ההורים סיפרו בהתרגשות, "לא תכננו את זה".

בני הזוג, רעות וארי גלובוף מכפר סבא, הגיעו במהלך הלילה לבית החולים, שם המיילדת אורית גלבשטיין, ילדה את בתם המיילדת אורית גלבשטיין, שילדה בעצמה את בתה שי-לי בדיוק באותו התאריך בחדרי הלידה במאיר בשנה שעברה.

"ממש לא תכננו את זה אבל יצא שהתינוקת שלנו נולדה בתאריך ושעה מיוחדים היום לפנות בוקר" מספרים הזוג גלובוף, "ואפילו זכינו לקבל את חדר 2 במחלקת אם ילוד כדי להשלים את המספר הזוגי המבורך הזה".

"תאריך הלידה שלי היה בכלל ב-13 לפברואר ולאחר השעה חצות כבר התחלנו לצחוק שהתינוקת כנראה מחכה לשתיים בלילה. בשעה 2:21 אורית המיילדת צחקה איתי ואמרה שיש לי בדיוק דקה כדי לתפוס את השעה המדויקת. אחותה הגדולה של התינוקת החדשה שלנו שבעצמה חגגה שנתיים רק לפני חודש מחכה גם היא בהתרגשות לתוספת המתוקה החדשה למשפחה", מספרים בני הזוג.

אורית גלבשטיין מיילדת בחדרי הלידה במרכז במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית סיפרה: "זה באמת היה רגע מטורף. בגלל ששנה שעברה ילדתי את שי-לי האהובה שלי שחוגגת היום בדיוק שנה באותו תאריך מיוחד, תהיתי מי תהיה היולדת שאסגור איתה מעגל בתאריך ובשעה האלה וזכיתי לקבל זוג כל כך מיוחד ולידה כל כך מעצימה".

בבית החולים אסף הרופא, נולדה תינוקת ראשונה במהלך הלילה לעמית וסיוון רבי מהרצליה. סיוון התרגשה מאוד מהתאריך וסיפרה: "הגעתי לפנות בוקר וילדתי צ'יק צ'ק, כמה כייף ללדת בתאריך כה זכיר ומיוחד 22.2.22. תודה לצוות המקסים בחדרי הלידה בשמיר ותודה לאל שהכל עבר בשלום. מהיום אנחנו משפחה מאושרת".

כמו כן, גם בני הזוג ניקולאי ואנסטסיה יעקובובסקי, תושבי קריית ים, חבקו במהלך הלילה ילד ראשון שנולד בתאריך המיוחד, בבית החולים רמב"ם בחיפה.

ההורים סיפרו: "תכננו, חישבנו, ו... הצלחנו. יש לנו ילד מקומבן", אומר האב בצחוק, "מקווים שאם יש לתאריך השפעה, אז יהיה לו הרבה מזל בחיים. זה בהחלט מספר טוב להתחיל איתו את החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר