הוגש כתב אישום

תושב ביתר: נהג ללא רישיון, החזיק סמים ותקף שוטרים

הבוקר הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים כנגד נאשם בן 29, תושב ביתר עילית, אשר ברכבו נמצאו סמים כשהוא נהג ללא רישיון נהיגה ואף תקף שוטרים (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רכב הנאשם (צילום: דוברות המשטרה)

בתום חקירת המשטרה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום כנגד נאשם בן 29, תושב ביתר עילית, אשר ברכבו נמצאו סמים כשהוא נהג ללא רישיון נהיגה ואף תקף שוטרים.

לפני כשבוע, בזמן פעילות יזומה הבחינו השוטרים ברכב אשר העלה את חשדם, כאשר נהג הרכב מתעסק בטלפון הנייד בזמן נהיגה בניגוד לחוק. השוטרים עצרו את הרכב סמוך למערת המכפלה וביקשו מנהג הרכב להציג רישיונות. בתגובה החל הנהג בנהיגה מהירה וברח מהמקום.

השוטרים החלו במרדף אחר הרכב הנמלט והוא נעצר בסמוך כשהוא נכנס לדרך ללא מוצא. השוטרים נגשו לדלת הנהג בכדי לעצור את הנהג החשוד וזה ניסה שוב להימלט מידי השוטרים, הוא הכה במכות אגרוף פניו של שוטר שניגש לרכב תוך שהוא מקלל את שאר השוטרים. כתוצאה מהמכות נפגעו שוטרים בידיהם.

לאחר השתלטות על הנאשם ומעצרו ביצעו השוטרים חיפוש ברכב ומצאו חומר החשוד כסם וכן כסף מזומן רב. ובבדיקה התברר כי הנהג נוהג ברכב כשהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

כאמור, היום הוגש ע"י יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום בבימ"ש השלום בירושלים באשמת תקיפת שוטרים, החזקת סמים ונהיגה ללא רישיון.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים אשר מבצעים את מלכתם. ורואה בחומרה כל התנהגות פסולה של שימוש בסמים ונהיגה ללא רישיון. המשטרה תמשיך לפעול ביד קשה כנגד אותם עבריינים על מנת למצות עימם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר