"הורסים את הדת"

ח"כ שמחה רוטמן: נפתלי בנט ואיילת שקד זה שמאל

הסירוב לממשלת ימין לצד מנסור עבאס; האכזבה מבנט ושקד; חוקי דת ומדינה של מתן כהנא והמתקפה שלו נגד הנהגת הציונות הדתית • ח"כ שמחה רוטמן בריאיון לישי כהן (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את התנהלות ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הדתות, מתן כהנא ושרת הפנים, איילת שקד, באשר להתנהלותם בכל הקשור לדת ומדינה וארץ ישראל. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני חושב שמי שחבר לאותם אנשים שהיו רוצים מחר בבוקר לסגור לגמרי את הרבנות הראשית, הם שותפים מלאים לתוצאות".

אתה אומר שחבריך לשעבר נפתלי בנט ומתן כהנא, הם השותפים של ליברמן ולפיד בהרס היהדות במדינת ישראל?

"חד וחלק. הם עושים זאת בידיעה ואח"כ הם לא יוכלו לטעון שהם לא שמעו ולא ראו. אגב, אני חושב שישנם סוגיות שאנחנו לא רואים עין בעין שבהם יש פערים בין הציבור הדתי לציבור החרדי, ואני גם לא חושב שאנחנו צריכים להיכנע לחרדים.

ח"כ שמחה רוטמן בריאיון לישי כהן

"יש ביקורת בנושא הגיור למשל שלדעתי מצריך תיקון, אבל תיקון כזה צריכים לעשות בשיתוף פעולה של הרבנים מכל העדות והזרמים כדי שהתיקון יהיה תיקון ולא קלקול".

מבחינתך נפתלי בנט ואיילת שקד כבר לא חלק ממחנה הימין?

"מבחינתי מי שהקים קואליציה עם תומכי טרור יכול אולי להיות שותף או לחזור בתשובה, אבל ימין הוא לא. הפעולות שהממשלה שלהם מבצעת אלו פעולות שמאל על מלא. מה שאנחנו רואים בחומש זו פעילות שמאל.

"אני לא יודע מה הם חושבים לעצמם כשהם הולכים לישון, אני גם לא עוסק בזה, אבל אני מסתכל על המעשים בשטח, מה שקורה בשמעון הצדיק וביו"ש, כולל בשטחי c, ולכן במעשים הם שמאל על מלא".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר