תקרית מביכה

ישראלי נעצר בסעודיה: התפרע בבית מרקחת

"מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם", אמר הישראלי שהגיע לסעודיה. הוא תיעד את התור בבית מרקחת, התעצבן על השירות וזה נגמר בבית כלא • מנסור עבאס גויס (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רהט, מבט מבחוץ (צילום: משה שי, פלאש 90)

אזרח ישראלי, תושב רהט, נעצר אתמול (שלישי) בסעודיה ומוחזק שם במעצר, זאת לאחר שעלה סרטון ברשתות החברתיות בו הוא מתועד מתפרץ בזעם בבית מרקחת.

הישראלי, העונה לשם סאמי אל-עוברה, הגיע לסעודיה ביום שישי במסגרת מנהג עלייה לרגל למכה, המכונה "עומרה". הוא הגיע לסעודיה דרך ירדן, במסגרת קבוצה גדולה של חברים ובני משפחה, וכעת נעשים מאמצים גדולים לשחררו מהמעצר.

בסרטון שצילם הישראלי העצור, נראה תור לבית מרקחת ומצולמת יד המחזיקה טופס בערבית. ברקע הוא נשמע אומר: "אמרתי לו: 'שלח אותי לרופא', אמר לי: 'לך לבית המרקחת'. נשבע אחי, אנחנו גרים במדינה טובה, נשבע. מדינת ישראל היא המדינה הכי טובה בעולם". על המשפט האחרון חזר הדובר פעמיים.

מוסא עוברה, קרוב משפחתו של העצור, אמר ל'חדשות 12', שם פורסם הסיפור לראשונה כי "הוא חולה סכרת, ולפעמים, בגלל המחלה, הוא לא שולט על הצורה שבה הוא מתנהג. הוא נכנס במצב כזה לבית המרקחת והתעצבן על השירות. זה לא מצא חן בעיני העובדים שם, והם הזמינו משטרה שעצרה אותו. הוא עצור עד יום ראשון".

קרוב המשפחה אמר כי הם פנו לגורמים מדיניים כדי שיובילו לשחרורו המהיר, שיגרום את התקרית המדינית ללא דברים חריגים: "פנינו לארמון המלך ואמרנו שמדובר בבחור חולה שאמר דברים שלא בשליטתו. פנינו גם לח"כ מנסור עבאס ולגורמים נוספים וביקשנו שיתערבו ויעזרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר