"דואגים לכולם"

ברקוביץ מגיב לליאון: "תגובתו - פייק ניוז"

לאחר שראש העיר ירושלים משה ליאון תקף בחריפות את 'התעוררות' והאשימם ב"שנאת חרדים", היו"ר עופר ברקוביץ מגיב: "התגובה היא פייק ניוז במטרה לחרחר מלחמה (בארץ)

עופר ברקוביץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סערה פרצה השבוע בעיריית ירושלים לאחר שראש העיר משה ליאון השיב להצעה לסדר של סיעת 'התעוררות', שעסקה במהלך אסטרטגי להשאיר את האוכלוסייה היצרנית בעיר, תוך שהוא מאשים אותם ב"שנאת חרדים" ובהגשת הצעה שנועדה להפלות אותם לרעה.

בתגובה להאשמות, אומר ‏יו"ר 'התעוררות' בירושלים עופר ברקוביץ כי "העלינו הצעה חשובה אל מול נתוני שיא ההגירה השלילית והמצב הסוציו אקונימי בירושלים, לתת הטבה למי שלומד בירושלים ויישאר לעבוד בה 5 שנים. לחזק את האוכלוסיה היצרנית.

התגובה של ראש העיר משה ליאון להצעה לסדר, השבוע

"ראש העירייה הקריא מדף, תגובה לא קשורה להצעה, פייק ניוז. בכל עניין שאנחנו רוצים לתת מענה לציבור הכללי משתמש ליאון במילה הסתה בצורה הזויה ולא קשורה כדי לפגוע בקשרים של התעוררות עם הציבור החרדי. ליאון שבגללו רבים עוזבים את ירושלים, במקום לקבל את ההצעות הטובות מהאופוזיציה, מגיב בנסיון לחרחר מלחמה ולהסיט ממנו את האחריות".

ברקוביץ מוסיף בנוגע לתגובת ראש העירייה ולפרסומים השגויים: "אנחנו בהתעוררות אוהבים את כל המגזרים בירושלים, בוודאי גם את הציבור החרדי, ‏ודואגים לכולם. להיטיב עם המגזר העובד הפך להיות שנאת חרדים? חרדים לא עובדים? מה הצביעות? מה שנאת החרדים?".

"אסור שמניפולציות כאלו כמו של ראש העירייה יקבלו הד ציבורי", מוסיף ברקוביץ, "זהו פייק ניוז מוחלט".

כזכור, בדבריו, אמר ראש העיר ליאון כי "ההצעה לסדר הזו היא בסך הכל מכבסת מילים. באים לפה, לשולחן המועצה, ובמילים יפות מציעים להפלות בין ציבורים במטרה לעודד הגירה שלילית של ציבורים מסוימים ולעודד אוכלוסייה אחרת להישאר בעיר".

ליאון הוסיף ואמר: "בא נשים את הדברים על השולחן. מה שסיעת התעוררות רוצה זה להרחיק את החרדים מהעיר. אפשר לעטוף את זה במילים יפות כמו דאגה ל'אוכלוסייה היצרנית', ואפשר לקרוא לילד בשמו: שנאת חרדים. אני רוצה פה בעיר את כולם. אני מברך כל זוג צעיר שבוחר לקבוע את מקום מגוריו בירושלים. אני שמח עם האברכים והסטודנטים, עם האשכנזים והמזרחים, עם תושבי מרכז העיר ותושבי השכונות. עם כולם. ובאותה מידה. אנחנו משקיעים בכל המגזרים וכן, גם בציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר