רצו כסף בחזרה

שקד עלתה לבמה בהופעה, וחטפה צרחות: "בוז, בוגדת"

חלק מהקהל שהגיע אמש להופעה של אברהם פריד בהיכל התרבות בתל אביב, באירוע של 'לניאדו', לא אהב את העובדה ששקד נשאה דברים, ופתח בצרחות. חלק יצאו החוצה (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
פריד בהופעה, אמש (צילום: אהרון גליס)

קריאות "בוז" ו"בוגדת" הוטחו הלילה בשרת הפנים איילת שקד במהלך אירוע ב'היכל התרבות' בתל אביב. השרה לא הצליחה לפתוח בדברים במשך כדקה ארוכה, כאשר רבים בקהל נעמדים על רגליהם ומכנים אותה בוגדת.

התקרית החריגה התרחשה במהלך אירוע של בית החולים 'לניאדו'. לפי עדי ראייה אחד המוחים הוצא מהאולם בידי סדרנים והקהל מחא לו כפיים והמשיך בקריאות.

לפי הדיווח של העיתונאי קובע בורנשטיין, היו בקהל אף מי שיצאו בחוצה ותבעו את כספם בחזרה, בטענה כי הגיעו להופעה של אברהם פריד ולא לאירוע פוליטי.

במהלך נאומה, לאחר שכאמור נקטע, סיפרה שקד על כך שהקבינט עסק במשבר רוסיה ואוקראינה. "זה היה מאוד מרגש לראות שמדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל", כך אמרה, "דואגת גם לאזרחיה וגם ליהודים שנמצאים שם".

ליזי המאירי, אחת מהמשתתפות באירוע, צייצה: "הגענו להופעה של אברהם פריד, מסתבר שמאחורי האירוע, עומד בית החולים לניאדו, כך לדברי מנהל בהיכל התרבות. לפתע עלתה לבמה איילת שקד, זאת בנוסף לסרטונים של אלקין וניצן הורוביץ. אם זה ערב התרמה תמים שמחבר עולמות, מדוע לא היה אף ח"כ מהאופוזיציה? למה אני צריכה לקבל הנדסת תודעה?"

היא הוסיפה: "מה שחוויתי הערב זו עגמת נפש מטורפת, הופעה שחיכיתי לה זמן רב, הפכה לבמה לאיילת שקד גונבת הדעת. לעולם לא אסלח לאשה הזאת. למה אני צריכה לשלם ממיטב כספי על הופעה ולקבל את הנוכלת הזאת על הבמה? מפח נפש נוראי".

פריד בהופעה, אמש (צילום: אהרון גליס)
פריד בהופעה, אמש (צילום: אהרון גליס)
פריד בהופעה, אמש (צילום: אהרון גליס)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר