פצחו בריקוד סוער

תיעוד: העסקן החרדי ביקר את הבלוגר הסעודי

העסקן הניו-יורקי, הגיע לביקור בביתו של הבלוגר הסעודי הפופולרי למדי בישראל • "הוא אירח אותי ביד רמה בביתו המפואר וטיילנו יחד ברחובות ריאד" • תיעוד מיוחד (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בביתו של סעוד (צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד ב'כיכר השבת': העסקן החרדי משה קליין מניו יורק, הגיע בימים האחרונים לביקור במדינה המוסלמית סעודיה אצל הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד.

השניים נפגשו בביתו המפואר של סעוד, קליין שהגיע בלבוש חסידי פצח בריקוד עם הבלוגר הסעודי כשברקע מתנגן שיר חסידי אותנטי.

בשיחה עם 'כיכר השבת' משספר משה קליין: "כמישהו עם ניסיון במדינות מוסלמיות וערב - ביקרתי בעבר בין היתר: בעיראק, קטאר, כוויית, סומליה - הפעם הגעתי לסעודיה יחד עם איש עסקים חרדי אמריקאי לוועידת הנפט הבינלאומית שנערכה בריאד בירת הממלכה הערבית הסעודית".

בהמשך דבריו סיפר חוויות מהביקור במדינה הערבית: "הייתי במדינה כמה ימים. בכנס עצמו הלכתי עם לבוש חרדי רגיל עם פיאות מסולסלות בראש מורם. לא היו לי שום בעיות, ההיפך אנשים ראו את זה בצורה חיובית וכיבדו אותי. בעל חברת נפט סעודי אמר לי שהוא ממש מחכה ליום שבו הוא יוכל לנסוע למדינה שלי, אמרתי לו אני מארצות הברית ואתה יכול ללכת בכיף יש לנו יחסים מצוינים עם סעודיה".

מוחמד סעוד ומשה קליין נוסעים ברחובות ריאד כשברקע מתנגנת מוזיקה חסידית

לסיום סיפר: "ביקרתי גם את ידידי משכבר הימים הבלוגר מוחמד סעוד, את מוחמד אני מכיר כבר כמה שנים טובות, הוא אירח אותי ביד רמה בביתו המפואר, טיילנו יחד ברחובות ריאד ושרנו שירים חסידיים. מוחמד הוא אוהב ישראל אמיתי, איש יקר ושוחר שלום".

בשנים האחרונות, מוחמד סעוד, הפך לפופולארי בקרב הישראלים, והוא מעלה קטעי וידאו עם תמיכה במדינת ישראל בכלל ובראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה כיום בנימין נתניהו בפרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר