"אל ג'זירה גם מסיתה"

השריר האוקראיני בישראל ביקש להחשיך את מסך ערוצי הטלוויזיה הרוסים - וסורב

היום השישי ללחימה באוקראינה: שגריר אוקראינה בישראל, דרש מח"כים וממשרד החוץ, להחשיך את מסך ערוצי הטלוויזיה ברוסית - ובקשתו נדחתה; "ישראל לא מחשיכה, גם במבצעים בעזה" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השגריר נפגש עם הח"כים, אתמול (צילום: ללא קרדיט)

היום השישי לפלישה הרוסית לאוקראינה: השגריר האוקראיני בישראל נפגש אתמול (שני) עם בכירי משרד החוץ ועם חברי כנסת העומדים בראשות 'קבוצת ידידי אוקראינה בישראל' ודרש להחשיך את מסך ערוצי הטלוויזיה ברוסית.

השגריר הגיע אתמול לכנסת ונפגש כאמור עם ראשי הקבוצה - חברי הכנסת יבגני סובה ומיכאל מלכיאלי, כאשר בפיו הייתה בקשה חריגה, "תפעלו לשכנע את הגורמים הרלוונטים שיסגרו את הערוצים הרוסים המשדרים בישראל", כך דווח בחדשות 12.

השגריר האוקראיני נימק את בקשתו בכך, שמדובר בערוצי תעמולה שמשדרים "פייק ניוז", על פי דרישת השלטונות במוסקבה ובכך הם פוגעים במורל האוקראיני.

חברי הכנסת וכן משרד החוץ, נאלצו לדחות את בקשתו, כאשר הם מסבירים לו, שגם כאשר יוצאת למבצע בעזה, היא לא סוגרת ערוצי תעמולה ערביים, כדוגמת אל-ג'זירה וכן הלאה, למרות ההסתה, וזאת מלבד חוסר הרצון להרגיז את נשיא רוסיה פוטין.

השגריר ביקש בקשה נוספת, כידוע ישראל שלחה לאזורי הלחימה באוקראינה ציוד רב, הכולל מעילים, שקי שינה ואוהלים ועוד ציוד הומניטרי, השגריר ביקש שישלחו גם קסדות ואפודות מגן, עבור אזרחים אוקראיניים שמנסים להגן על עצמם, אך גם בקשה זו נדחתה וזאת בשל חוסר הרצון להרגיז את נשיא רוסיה פוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר