בחנות בכפר

חיזמא: פיגוע שני באותו מקום - תוך 24 שעות

פצוע יהודי הגיע היום למחסום חיזמא - כשהוא דקור והוא פונה לבית החולים בירושלים • בצה"ל חוקרים את האירוע כפיגוע, לאחר שאמש, אירע אותו אירוע - באותו מקום (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מחסום חיזמא, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אירוע דומה חריג תוך 24 שעות: יהודי הגיע היום (חמישי) למחסום חיזמא ליד ירושלים, כשהוא דקור. הדקירה הייתה ככל הנראה באותו מקום בו נפצע אמש תושב ירושלים.

לפני שעה קלה התקבלה קריאה במוקדי החירום, על גבר כבן 40 שנפצע כשהותקף בחיזמא, והגיע עצמאית למחסום חיזמא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא במצב בינוני יציב, עם פציעה חודרת.

כזכור, אתמול גבר יהודי, תושב ירושלים, בגיל 48, נדקר היום (רביעי) בשעת אחר הצהרים בחנות בכפר חיזמא הפלסטיני. מצבו מוגדר בינוני ויציב והוא הובהל לקבלת טיפול בבית הרפואה.

לטענת הנדקר הוא שהה בחנות בכפר הפלסטיני בעת שנדקר. לאחר הדקירה נמלט מהמקום ברכבו עד שהגיע לכוחות הצבא בכיכר הסמוכה לכפר, וקיבל טיפול רפואי.

כעת נמסר מדובר צה"ל, כי מדובר בפיגוע, על פי ההודעה: "אתמול בשעות אחר הצהריים, הגיע אזרח ישראלי למחסום חיזמא שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", עם פצעים בפלג גופו העליון וטען כי נדקר בעת ששהה בכפר חיזמא. האזרח פונה על ידי מד"א לטיפול רפואי בבית החולים".

"מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי האזרח נכנס לחנות בכפר, הותקף מאחור ונדקר בפלג גופו העליון וזאת כפי שמסתמן על רקע לאומני. כוחות צה"ל מנהלים מצוד אחר החשוד. בנוסף, התקבל דיווח לפני זמן קצר על גבר נוסף שהגיע עם פצעי דקירה למחסום, האזרח פונה לבית החולים ופרטי האירוע בבדיקה. כוחות צה״ל מבצעים סריקות במרחב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר