בלתי נתפס

בפעם התשיעית ללא רישיון נהיגה ובפסילה

בפעילות משטרת ישראל נתפס תושב ירושלים בפעם התשיעית! נוהג ללא רישיון נהיגה ובתקופת פסילה. הפעם, דרס גם שוטר שניסה לעוצרו ונמלט. מעצרו הוארך (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

במסגרת פעילות של מערך התנועה במחוז ירושלים כנגד עברייני תנועה, בדגש על אלו השבים וחוזרים על עבירות תנועה חמורות, נצפה במהלך פעילות יחידת התנועה המרכזית ביום שלישי האחרון נהג (23) תושב העיר ירושלים עולה לרכבו יחד עם נוסע נוסף וכל זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ומושתת עליו פסילה של בימ"ש תעבורה.

כשהבחין בכך בלש יחידת התנועה, ניגש אל חלון הרכב מצד הנהג וביקש מהחשוד לדומם את הרכב תוך שהזדהה כאיש משטרה. לאחר שלא נענה לכך, הכניס הבלש את ידו על מנת לדומם את מנוע הרכב, אך בשלב זה החל הנהג בנהיגה במטרה להימלט תוך שגורר בנסיעתו את הבלש מרחק עשרות מטרים ואף הגדיל לעשות, הביט את הרכב שמאלה על מנת להטיח את הבלש בכלי רכב שחנו במקום וכתוצאה מכך נחבט הבלש ונזקק לטיפול רפואי.

בהמשך לכך, יצאו הנהג החשוד ונוסע שעמו מהרכב והחלו נמלטים מהמקום. כוחות משטרה נוספים שהגיעו למקום ערכו סריקות ובמקביל החלה חקירה ופעילות לאיתורם של השניים עד שאלו הגיעו אתמול בשעות אחר הצהריים והועברו לחקירה.

היום הובאו בפני בית המשפט ומעצרו של הנהג הוארך עד יום רביעי הבא לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר