הכנות לפורים

קטין בן 15 מכר נפצים בעיר בני ברק ונעצר

במסגרת היערכות משטרת תחנת בני ברק לסכנות הטמונות במשחקים מסוכנים בפורים, המשטרה עיכבה קטין בן 15 בחשד כי החזיק כוורות של נפצים בבניין מגוריו (חדשות בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נפצים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במסגרת היערכות משטרת תחנת בני ברק לסכנות הטמונות במשחקים מסוכנים בפורים, המשטרה עיכבה היום (רביעי) קטין בן 15 תושב בני ברק בחשד כי החזיק כוורות של נפצים בבניין מגוריו.

במשטרה ביצעו השבוע פעילות יזומה במסגרתה איתרו והחרימו שוטרי מחלק הנוער של תחנת בני ברק 13 כוורות של נפצים מסוגים שונים שנמצאו בבניין מגורים בעיר. החשוד, קטין בן 15, עוכב היום לחקירה.

הכוורות שנתפסו (דוברות המשטרה)

צעצועים מסוכנים אלו, אשר מכילים חומרים מתנפצים, גרמו לא אחת לחבלות קשות במשתמשים ובאנשים הסמוכים להם. בנוסף , השימוש בהם גורם לפגיעה משמעותית באיכות חייהם של התושבים ומעורר בהלה בקרבם.

כזכור, אמש במסגרת פעילות סמויה בעיר בית שמש על ידי בלשי תחנת בית שמש והיחידה ללחימה בפשיעה עוכב לחקירה קטין (16) תושב העיר לאחר שהושלמה עיסקה דרך יישום חברתי "טלגרם" בעת שמכר מספר כוורות זיקוקין תמורת מאות ש"ח ל"לקוח", מבלי לדעת כי מדובר בבלש משטרה.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם גורמי אכיפה נוספים ובדרכים יצירתיות כנגד עבירות אלו הקשורות באמצעים נפיצים המהווים סיכון לפגיעה בשלום הציבור ובגופו. אנו שבים ומזכירים את הסכנות הטמונות בפריטים פירוטכניים שכאלו ופונים גם להורים לחדד את הנושא בקרב ילדיהם למען שלומם ובטיחותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר