"כיסוי וטיוח"

9 חודשים, והאחראי לפציעת הרב לא נמצא

בנו של נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן נפצע לפני כתשעה חודשים בשל מפגע בטיחותי חמור ברחוב ירמיהו בירושלים, ובמשפחתו תוהים: איך האירוע טרם פוענח? (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הרב אפרים כהן לפני פציעתו (צילום: באדיבות המשפחה)

תשעה חודשים חלפו מאז פציעתו החמורה של הרב אפרים כהן שליט"א, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן שליט"א, וטרם נמצא האחראי לאירוע. על פניו מדובר באיתור פשוט ובהליך חקירה בסיסי, אך שום דבר עוד לא קרה.

כזכור, בליל שישי, שבועיים אחרי חג השבועות האחרון, חזר הרב אפרים כהן עם תלמידיו מקבר רחל וצעד לביתו דרך רחוב ירמיהו במרכז העיר ירושלים. פועלים, שעסקו בעבודות בכביש באותו זמן, חיברו צינור לברז כיבוי האש הנמצא במקום, כשהצינור מתוח לרוחב הכביש. אוטובוס חולף עבר על הצינור ומתח אותו, כך שהוא התנתק בעוצמה מהברז וטבעת המתכת המוברגת בראשו פגעה בחוזקה בראשו של הרב כהן. מאז שרוי הרב כהן במצב רפואי לא פשוט ובהליך שיקומי מורכב.

בני משפחת הרב אומרים כי "אבא שליט"א היה מרביץ תורה לתלמידיו בישיבת יקירי ירושלים במסירות מופלאה והנהיג בני תורה רבים, ומאז פציעתו פסקה פעילותו והוא עודנו באשפוז בית בתהליכי שיקום. מצער ומקומם שאנו עומדים כיום כתשעה חודשים מאז המקרה ועדיין התיק ביד המשטרה בהליכי חקירה, ולא נמצא אף קצה חוט לאותו גורם מעוול שייקח אחריות על מה שקרה, וכל זאת על אף שזה היה בכביש סואן ולמראה עיני עדי ראיה רבים. תקוותנו שהענין יטופל ברצינות הראויה ובמהרה".

עו"ד בנימין ארביב, מייצג משפחת הרב, אמר: "לא ייתכן שבזמן רב כל כך לא מצליחים לפענח עניין פשוט כל כך. מצטיירת כאן תמונה של כיסוי וטיוח מקרה חמור של רשלנות פושעת, ואני מתקשה להבין איך דבר כזה יכול לקרות.

"חשוב להדגיש שלא מדובר כאן ברחוב שומם או בעיר הנידחת, אלא ברחוב מרכזי סואן ושוקק חיים, והיה מצופה שעוד הרבה לפני מועד זה נשמע כי האחראים למעשה נתפסו והעומדו לדין. אני לא רואה שוני בין תאונת 'פגע וברח' לתאונה מסוג זה עם תוצאות כה חמורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר