"תתבע עלבונה!"

לשכת בנט תדרכה עיתונאים במהלך השבת

לאחר שראש הממשלה חילל בשבת שחלפה את קדושתה וטס לפגישה עם פוטין, הפעם מדווחים עיתונאים בעולם כי לשכתו תדרכה אותם במהלך יום המנוחה • הפרטים המלאים (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

לאחר שראש הממשלה חילל בשבת שחלפה את קדושתה וטס לפגישה עם פוטין, הפעם מדווחים עיתונאים בעולם כי לשכתו תדרכה אותם במהלך יום המנוחה (חדשות)

כתבים מדיניים ברשתות תקשורת זרות דיווחו הערב (מוצ"ש) כי לשכת ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט, הדתי הראשון אי פעם בתפקיד מנהיג המדינה, הייתה עסוקה במהלך יום השבת להכחיש דיווחים שפורסמו בדבר מעורבות בנט במשא ומתן בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לנשיא אוקראינה וולדומיר זלנסקי.

ע"פ הדיווחים, שכתבו העיתונאים הזרים, לשכת ראש הממשלה טלפנה אליהם כדי להציג את גרסת ישראל, לפיה בנט לא הציע מעולם לזלנסקי להתקפל לדרישות פוטין.

בש"ס הגיבו על הדיווח: "ראש הממשלה הראשון עם כיפה הוא ראש הממשלה הראשון הרומס את השבת בריש גלי ופוגע בהמוני שומרי המסורת בארץ ובעולם שהשבת הקדושה יקרה לליבם. הקלות הבלתי נסבלת של בנט להפוך את יום השבת ליום חולין והכל בשביל תדרוך תקשורתי שיכול להמתין כמה שעות, ראויה לכל גינוי והוקעה. השבת תתבע את עלבונה! בושה וחרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר