המפקח נתפס

אחרי הארכת המעצר: זקני 'העדה' מוחים בכיכר השבת

בית המשפט החליט היום להאריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של החשוד החרדי המרכזי בפרשת הסחיטה של חנויות הסלולר בירושלים • שני האחרים שוחררו למעצר בית (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנת זקני ה'עדה' (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שבית המשפט החליט היום (ראשון) להאריך את מעצרו של החשוד המרכזי בפרשת סחיטת הטלפונים הכשרים בירושלים. מעצר החשוד המרכזי הוארך בארבעה ימים נוספים.

זקני העדה החרדית הגיעו למחות בכיכר השבת נגד מעצרם של החשודים בסחיטה בפרשת הטלפונים הכשרים.

בסוף השבוע הקודם נעצר בידי המשטרה חשוד שלישי בפרשת סחיטת חנויות הסלולר ללא כשרות בירושלים. ביום שישי שוחררו שניים מהחשודים בפרשה למעצר בית.

במהלך הדיון ביום שישי, בו שוחררו שניים מהחשודים, אמרה המשטרה כי השניים חשודים בכך שיחד עם אחרים ביצעו סחיטה באיומים כלפי בעלי עסקים בשכונה החרדית בירושלים, ארגנו הפגנות והזיקו לחנויות.

השניים, כאמור, שוחררו למעצר בית של ארבעה עשר ימים. בנוסף הפקידו סכום כסף וקיבלו הרחקה מחנויות סלולר. מחר יתקיים דיון של החשוד המרכזי בפרשה.

עם העצורים בפרשה נמנה, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. השופט אלעד לנג, שהחליט על הארכת מעצרו של אחד החשודים לפני כשבוע, פירט במהלך הדיון: "במספר רב של הזדמנויות סחט המשיב באיומים בעלי חנויות סלולר תוך שהציע להם לשלם לו כספים כדי לקבל כשרות. על פי החשד בעלי חנויות שלא שילמו זכו להתקפות".

עורכי הדין שלמה חדד ואיתי כהן ממשרד כהן חדד ושות' מסרו לפני כשבועיים לאחר מעצר החשוד הראשון: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה. מרשנו מסר גרסה סדורה במשטרה ולפיה דחה את את כל המיוחס לו. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית ליחס לו דברים שלא ביצע מעולם והדברים יתבהרו בהמשך ההליך".

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב למעצר ואמר: "נמשיך לפעול נגד גורמים עבריינים שהפכו שוק חופשי לקרטל, ואת חנויות הסלולאר ליעד לפרוטקשן. מה שהיה שנים ארוכות, לא יהיה יותר".

יצוין כי את המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונת גאולה מנהלת 'העדה החרדית', ללא קשר לחנויות הטלפונים בשאר הערים החרדיות, וזה לאחר שבתקופה האחרונה התקבלה החלטה של 'העדה' לצאת במאבק בנושה לטענתם בשל תלונות של ראשי ישיבות בשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר