במרכז תל אביב

אוטובוס איבד שליטה והתנגש בחלון ראווה • צפו

אוטובוס שהיה מעורב בתאונה במרכז תל אביב סטה מדרכו והתנגש בחלון ראווה, כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו סיוע לארבע פצועים: "הכתובת הייתה על הקיר" • תיעוד (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האוטובוס בחנות (צילום: מד"א)

אוטובוס קו 82 היה מעורב בתאונה היום (ראשון) ברחוב אחד העם במרכז תל אביב כשסטה מדרכו והתנגש בחלון ראווה של חנות במקום, כוחות ההצלה הגיעו למקום ומעניקים סיוע.

על פי הדיווח, חובשים העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר בן 61, נוסע מהאוטובוס שנפגע באורח קל. 3 פצועים קל נוספים, בהם נוסעת מהאוטובוס, אישה שהייתה בחנות ועובר אורח טופלו במקום התאונה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

(צילום: מד"א)

חובשי של מד"א איתן גברא ויששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס שהתנגש בחנות והמולה רבה שהייתה במקום. מיד התחלנו לסרוק את האזור על מנת לאתר את הפצועים, להעריך את חומרת פציעתם ולוודא שאין פצועים לכודים.

"איתרנו 4 פצועים, שממש במזל נפגעו באורח קל בלבד וסבלו מחבלות קלות. גבר בן 61 שהיה באוטובוס בזמן התאונה פונה לבית החולים ואישה שהייתה איתו טופלה בשטח ולא נזקקה לפינוי. אישה שהייתה בחנות בזמן התאונה וגבר שהלך ברחוב והיה עד לאירוע היו נסערים טופלו ע"י צוותים שלנו במקום".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית אמר בתגובה להתנגשות האוטובוס בתוך חנות בת"א: "יש לחקור באופן מיידי את הסיבות והמגמות שגורמות לאוטובוסים להיות הכלי תחבורה המסוכן ביותר בכביש".

לדבריהם, "הגיע הזמן שהגורמים הרלוונטים יכנסו לעובי הקורה בכל הקשור לשעות הנהיגה, כשירות הנהגים ובטיחות האוטובוסים. נהגי האוטובוסים לא מקבלים את ההכשרות התקופתיות המגיעות להם ובשל כך אנו רואים תאונות נוראיות מעין אלה. הכתובת על התאונה הזו הייתה על הקיר. חייבים לעצור את כדור השלג הזה בטרם יהיה מאוחר מידי".

(איחוד הצלה סניף תל אביב)
(איחוד הצלה סניף תל אביב)
(איחוד הצלה סניף תל אביב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר