בצל המלחמה

טראמפ תקף: "ביידן מאותגר פיזית ונפשית"

ברקע המלחמה באוקראינה, נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ נשא נאום בצפון קרוליינה והלהיב את אלפים • הוא לעג לביידן, ביקר את המלחמה וזכה לתשואות רמות (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: שטארסטוק)

שוב הוא עושה זאת: על רקע המלחמה באוקראינה, נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ נשא אמש (שבת) נאום בכנס בצפון קורליינה והלהיב את אלפי תומכיו.

"הייתי הנשיא היחיד שלא הכניס את ארה"ב לשום מלחמה מבחוץ", הצהיר, "במקום, החזרתי את החיילים - הילדים המדהימים שלנו הביתה, לאיפה שהם שייכים", הוסיף לקול קריאות המעריצים.

"המלחמה באוקראינה היא זוועה נוראית", אמר, הוא הוסיף וטען כי אם הוא היה נשיא ארה"ב המלחמה באוקראינה לא הייתה פורצת, "בחדשות הפייק אומרים לכם שזו האישיות שלי שהביאה למלחמה, אבל האישיות שלי היא מה שהרחיקה אותנו ממלחמה".

"כל העולם צוחק על ארה"ב", תקף, "ביידן זוחל מסביב לגלובוס על הברכיים כשהוא מתחנן לרחמים מסעודיה, איראן וונצואלה. רודפים אחרי נשיא ונצואלה, פתאום אומרים לו "תקשיב, תשכח מכל מה שאמרנו. שכח מכל השנים האחרונות, אנחנו רוצים לקנות נפט. נשלם לך כל מחיר. בבקשה, בבקשה תמכור לנו קצת נפט, אין לנו נפט". הוא בטח חושב שאנחנו האנשים הכי טיפשים עלי אדמות".

"בשלושה-עשר חודשים ביידן עשה נזק יותר מכל אחד אחר", טען, "קחו את כל חמשת הנשיאים הקודמים ותראו שהוא עשה יותר נזק", טראמפ הוסיף: "בתקופה הכי חשובה בהיסטוריה יש לנו נשיא שהוא מאותגר פיזית ונפשית", זאת לקול תשואות הקהל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר