'דלתאקרון'

זן חדש של נגיף הקורונה מדאיג את בכירי משרד הבריאות

במשרד הבריאות עוקבים אחר זן חדש של הקורונה, זן ה'דלתאקרון' שהתגלה במספר ריצופים הגנטיים בישראל. פרופסור מבורך: "כל האפשרויות קיימות. אנחנו ערוכים" (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Aloni/FLASH90)

בכירי מערכת הבריאות עוקבים בימים אלו אחר זן חדש של נגיף הקורונה, זן ה'דלתאקרון', שהתגלה במספר ריצופים הגנטיים בישראל.
על פי הדיווח ב'כאן 11', במשרד הבריאות צפים עלייה במספר המאומים החדשים בשל הזן החדש. בשלב זה מעריכים בישראל כי הזן החדש אינו אלים יותר מזן הדלתא.

פרופסור דרור מבורך, מנהל מחלקת קורונה בהדסה עין כרם, אמר לכאן חדשות: "עדיין לא יודע אם יש לו כוח לפתח גל. יכול להיות שזה יהיה הדלתאקרון הזה שיכול להיות שיתפתח לגל יותר גדול. יכול להיות שיופיע וריאנט חדש. כל האפשרויות קיימות. אנחנו מחכים קשובים וערוכים".

תוך כך, משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 5,816 חולי קורונה חדשים. כמו אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 11.47%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 50,697 בדיקות.

על פי נתוני משרד הבריאות, בשבוע האחרון אומתו בישראל 41,686 חולי קורונה חדשים, ירידה של 16.4% לעומת השבוע שעבר. ו-148 חולי קורונה אושפזו במצב קשה, ירידה של 28.5%% לעומת השבוע שעבר.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 824 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 352 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 151 מחוברים למכונות הנשמה. 172 חולים מאושפזים במצב קריטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר