"תערער את הממשלה"

בעורמה: ליברמן יכריז על ביטול מכסי הייבוא של פירות וירקות

שר האוצר ליברמן ושר החקלאות פורר צפויים להכריז מחר על ביטול מכסי הייבוא של פירות וירקות לישראל. ההחלטה שתעבור בזמן הפגרה מעוררת סערה רבה בקואליציה (חדשות)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר האוצר, אביגדור ליברמן ושר החקלאות, עודד פורר צפויים להכריז מחר (שלישי) על ביטול מכסי הייבוא על ייבוא פירות וירקות לישראל.

כזכור, הורדת מכסי הייבוא היה מן המהלכים השנויים במחלוקת בממשלה הנוכחית, ההחלטה הייתה אמור להיכלל בחוק ההסדרים אך בעקבות לחצים רבים מהשדולה החקלאית בכנסת היא בוטלה.

בעקבות כך הוחלט על הקמת ועדה מיוחדת שתבחן את העניין, הארגונים החקלאיים סירבו להשתתף בה ואמש היא הציגה את מסקנותיה על פיהם המחירים אינם נובעים מפערי תיווך של הרשתות, בעקבות כך הוחלט להעביר את הרפורמה באופן מיידי.

כאמור, ההחלטה מעוררת סערה רבה אך ליברמן בחר בעורמה להעבירה דווקא מחר בזמן פגרת הכנסת, כך האפשרויות העומדות בפני הלובי החקלאי לגרום לביטולה קטנות משמעותית, ההחלטה צפויה להוזיל את המחירים.

פרשן חדשות 12, עמית סגל, פרסם כי גורמים בכירים בקואליציה תקפו בעקבות פרסום ההודעה: "יש שמועות שליברמן רוצה לעשות מהלך בוטה וחד צדדי בחקלאות נגד רוב סיעות הקואליציה ובניגוד למגמות בעולם, בכך הוא יערער את כל יסודות הממשלה", נטען.

"חברי כנסת רבים ששמעו ממסיבת העיתונאים המתוכננת מחר מפנים אצבע מאשימה לליברמן ופורר ומבהירים שכל התדרדרות שתקרה אם ימומש המהלך, תהיה על אחריותם בלבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר