הירי ברהט

מח"ש פתחו בחקירה נגד יחידת המסתערבים

למרות שיחידת המסתערבים צעקו לפני הירי על המבוקש, כי הם משטרה והוא המשיך בירי - עד שנוטרל ומת. במח"ש החליטו לפתוח בחקירה נגד היחידה; "על סנדק הם לא חקרו", אמר בן גביר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פשיטה על בתי חשודים. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אש נפתחה הלילה (שלישי) לעבר כוח מסתערבים שפעל בעיר רהט, יחידת המסתערבים השיבו באש והיורה נוטרל ומת, המחלקה לחקירות שוטרים, פתחה בחקירת האירוע.

כפי שדווח מוקדם יותר היום, כוח המסתערבים פעל ברהט בכדי לעצור שני חשודים שהסתתרו בעיר, בשלב מסוים נפתחה לעברם אש חיה והם השיבו באש וכאמור חיסלו את היורה. במשטרה הקפידו שלא להגדיר את האירוע כ'פיגוע' ובשלב זה לא ברור האם אכן מדובר באירוע לאומני.

בדוברות המשטרה ציינו: "הכוחות היו תחת סכנת חיים הגיבו בירי, וניטרלו את החשוד החמוש שסיכן את חייהם". בחסדי ה' לא היו נפגעים בקרב כוח לוחמי המסתערבים.

כעת, במח"ש החליטו לפתוח בחקירת האירוע - מדובר בנוהל שגרתי שקורה לאחר הריגת אדם בידי כוחות משטרה.

מתחקור ראשוני של האירוע עולה, כי המסתערבים צעקו שהם משטרה, אבל ההרוג, יחד עם כמה צעירים נוספים, ביצע ירי לעבר הכוח.

במשטרה חושדים, כי יש מעורבים נוספים שירו לעבר המסתערבים. ועל כן, ככל הנראה בהמשך צפויים מעצרים נוספים, גם של מעורבים באירוע ירי הלילה וגם של המבוקש השני של השב"כ - שלא הספיקו לעצור אותו.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "על סנדק הם לא חקרו, אבל כאשר יורים על שוטרים הם רצים לחקור. צריכים לעשות ניקוי אורוות במח"ש".

ח"כ בן גביר הוסיף: "השוטרים שהגנו על חייהם והגיבו בירי, ראויים לצל"ש. לא יעלה על הדעת שמח"ש תפתח בחקירה נגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר