כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל יִבְכּוּ אֶת הַשְּׂרֵפָה

הלווית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי - מחר בשעה 11:00

מסע הלוויתו של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, ייצא מחר בשעה 11:00 ממעונו ברחוב רשב"ם בבני ברק • המשטרה נערכת לכמיליון משתתפים • הכניסות לבני ברק ייחסמו (ארץ)

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)

בא השמש בצהריים: מסע הלוויתו של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, ייצא מחר (ראשון) בשעה 11:00 ממעונו ברחוב רשב"ם בבני ברק. במשטרה נערכים לכמיליון משתתפים והעיר בני ברק צפויה להיחסם החל משעות הבוקר המוקדמות.

במסע ההלוויה המשטרה תפעיל את פקודת "אדמו"ר" עם כ- 3,000 שוטרים ותערך להגעה של מאות אלפי משתתפים להלוויה.

כמו כן, כביש 4 יחסם ויהפוך לטרמינל לאוטובוסים, משעות הבוקר כל הכניסות לבני ברק יחסמו לכלי רכב וההגעה להלוויה תתאפשר באמצעות תחבורה ציבורית בלבד.

במשטרה ציינו כי בשל מסע ההלוויה, מלבד העיקר בני ברק שתחסם לחלוטין, גם כביש 4, כביש 5, כביש 531 והיציאה ממחלף גנות בכביש 1 - ייחסמו.

כזכור, בשעות הצהריים של יום שישי הוזעקו כוחות ההצלה לביתו של הרב ברחוב רשב"ם בבני ברק בשל הידרדרות פתאומית במצבו לאחר מספר ימים בהם לא חש בטוב וטופל בבית.

כוחות ההצלה ביצעו ברב פעולות החייאה ממושכות שנמשכו שעה ארוכה, עד אשר נאלצו לקבוע את פטירתו של שר התורה.

העם היהודי כולו, בארץ והתפוצות, שייחל למוצא פיו של מרן, ושווע לקבל את ברכתו - מתעטף באבל כבד, ביגון ובצער, ערב שבת קודש, ט"ו באדר ב', ה'תשפ"ב.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ערך לפני זמן קצר התייעצות בעניין ההיערכות להלוויית הרב חיים קנייבסקי ז"ל שתיערך מחר, בדיון השתתפו השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, מנכ"ל משרד רה"מ, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי לראש הממשלה, מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, וגורמים נוספים.

מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון פנים הציגו בפני ראש הממשלה את ההיערכות המשטרתית לקיום הלוויית הרב בצורה בטוחה וסדורה, לרבות היערכות לאירועי חירום, בכלל ההיבטים - תחבורתיים, בטיחותיים, אכיפתיים ועוד.

ראש הממשלה הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ ואת מזכירו הצבאי לעמוד בקשר שוטף עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה, ולסייע בכלל הצרכים העולים מן השטח באופן מיידי.

עוד הנחה רה"מ את מנכ"ל משרדו להעביר לכלל משרדי הממשלה הנחיה לצמצום כח האדם במידת האפשר באזורים הרלוונטיים, למעט עובדים חיוניים, על מנת להקל על העומס בכבישים.

ראש הממשלה הדגיש את החשיבות שבקיום קשר שוטף של המשטרה עם הציבור לאורך היום, וכן הנחה לשים דגש מיוחד על: יכולת פינוי משתתפים במצב של עומס, תנועת אנשים בשולי הדרך בזמן הפקקים ופריסה רחבה של כוחות ההצלה - בדגש על מגן דוד אדום - באיזור גוש דן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר