"אירוע לאומי"

המפכ"ל: "המטרה - שההלוויה תעבור בשלום"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, כינס ישיבת היערכות מיוחדת לקראת מסע הלוויתו של מרן שר התורה זצ"ל: "המטרה היא שההלוויה תעבור בצורה בטוחה ומסודרת" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל (צילום: שוקי לרר)

במשטרה נערכים לקראת מסע הלוויתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, הלוויה הצפויה להיות מהגדולות שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, כינס ישיבה מיוחדת של סגל הפיקוד הבכיר בכדי להיערך לקראת המסע בניסיון שהאירוע יסתיים בעזרת ה' בשלום.

בסיום הישיבה אמר רב ניצב שבתאי: "אני קורא לציבור להתעדכן בהודעות המשטרה בדבר החסימות וסידורי ההלוויה וכמובן להישמע להוראות השוטרים שיפרסו משעות הבוקר המוקדמות ברחבי בני ברק והסביבה. מדובר באירוע לאומי, מהגדולים שידעה מדינת ישראל, ושמשטרת ישראל תרתום אליה את כל הגורמים הרלוונטים לרבות שאר ארגוני הביטחון, ההצלה ומשרדי הממשלה בכדי לאפשר את קיום האירוע בצורה הטובה ביותר".

לדבריו: "המטרה של משטרת ישראל היא שההלוויה תעבור בצורה בטוחה ובאופן מסודר שיאפשרו את קיומה עם כמות המשתתפים הגדולה שצפויה להגיע, ותנאי השטח המאתגרים באחת הערים הצפופות בישראל. אנו נפעל כאשר שלומם ובריאותם של המשתתפים הם בראש סדר מעיינינו במקביל לשאר האיומים שאנו מכירים.

המפכ"ל הוסיך כי: "כ- 3,000 שוטרים מכל רחבי הארץ יקחו חלק במבצע המורכב הזה בפיקוד מחוז תל אביב וכל מערכי המשטרה יקחו חלק במבצע שימשך למעלה מ- 15 שעות, ולאחר סיום ההלוויה עם הגעת המוני מבקרים לאזור בית העלמין שצפויים להגיע בימים הקרובים".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר הערב: "מחר בבני ברק משטרת ישראל עומדת לנהל אירוע בסדר גודל שלא נתקלנו בו במחוזותינו. המשטרה כולה נרתמה למשימה לאפשר את התנהלות הלוויה כנדרש ואת ביטחון ציבור המלווים.
המפתח לכך הוא שיתוף פעולה בין-משרדי ועם הרשויות המקומיות ובראשן של בני ברק. מעל לכל משטרת ישראל זקוקה לשיתוף פעולה של הציבור המשתתף בלוויה ולציבור הכללי באזור המרכז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר