לקראת חתימת הסכם הגרעין

הנשיא הרצוג נפגש עם נשיא צרפת מקרון

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, פתח הבוקר את ביקורו בצרפת בפגישת עבודה מדינית עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. בהמשך ישתתף באירוע לזכר הנספים בפיגוע בטולוז (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ביקור מדיני: נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל, פתחו הבוקר (ראשון) את ביקורם בצרפת בפגישת עבודה מדינית עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון.

בפתח בפגישתם נשיא המדינה סיפר לנשיא צרפת על מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, ועל חשיבותו לעם היהודי ולמדינת ישראל כולה. הנשיא הודה לנשיא צרפת על קבלת הפנים החמה, והדגיש את חשיבות הביקור המשמעותי לציון עשור לפיגוע הנורא בטולוז.

בהמשך, ימריאו נשיא המדינה ורעייתו עם נשיא צרפת ורעייתו במטוסו של נשיא צרפת לטולוז. הנשיאים יניחו זר למרגלות האנדרטה בבית הספר היהודי "אור תורה" בטולוז, לזכר הנרצחים במתקפת הטרור שאירעה בשנת 2012, בה נרצחו מורה ושלושה תלמידים יהודים.

לאחר מכן, יפגשו עם יעקב ויפה מונסונגו ששכלו את בתם מרים בת ה-8, בפיגוע ב"אור התורה". הפגישה תתקיים בהשתתפות שניים מנשיאי העבר של צרפת, פרנסואה הולנד וניקולא סרקוזי.

( קובי גדעון, לע"מ)

עם חזרתם לפריז לקראת ערב, נשיא המדינה ורעייתו יתארחו לארוחת ערב בארמון האליזה בהזמנת נשיא צרפת ורעייתו.

כזכור, הביקור נערך ברקע שיחות הגרעין עם איראן המתקדמות בווינה, כשבישראל מנסים להפעיל כל לחץ על מנת לעצור את התקדמות השיחות ולמנוע הסכם חדש בין המעצמות לאיראן כשייתכן ובפגישה ילובנו הדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר