"מסרב להיפגש איתי"

בנט נזכר לתמוך בשקד: "המתווה היה בתיאום"

ראש הממשלה אמר לשריו כי הוא תומך בחברת מפלגתו, שרת הפנים, אחראית המדיניות מול גל הפליטים מאוקראינה, ותמך בה רק עכשיו, אחרי זמן רב: "היא זו שעומדת בפרץ" (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ בנט ושרת הפנים שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בצל מתווה הפליטים של שרת הפנים, איילת שקד, והסערה שחולל, ראש הממשלה נפתלי בנט תקף היום (ראשון) בישיבת הממשלה את המבקרים והגן על שקד, כך על פי הפרסום ב'מעריב'.

"לא ייתכן שיהפכו את שרת הפנים לשק החבטות בזמן שהיא עומדת בפרץ. הכל נעשה בתיאום עם כלל הגורמים הרלוונטים, כולל שר החוץ שידע על המתווה", אמר ראש הממשלה, אחרי שבתחילה נמנע מלתמוך פומבית בשרת הפנים וחברת מפלגתו.

בהמשך התייחס בנט לדברי ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו, שאמש בתוכנית 'פגוש את העיתונות' תקפה את שקד ואמרה: "אני יכולה להגיד היום בצורה מאוד בטוחה שאיילת שקד לא שונה הרבה מאריה דרעי והמדיניות הגזענית שלו. איילת, זה גדול עלייך". בנט השיב ואמר: "גם חברת כנסת שיושבת באולפן ומתגוללת על שרת הפנים - זה לא צריך לקרות. מי שיש לו בעיה - שיתכבד ויתקשר לשרה שקד".

בתגובה, חבר מפלגתה של מלינובסקי, שר החקלאות עודד פורר, הגן עליה: "לא יתכן שהשרה שקד מערימה קשיים בעלייה של זכאי חוק שבות". שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה השיבה כי "הנושא נפתר. אני שוחחתי עם השרה שקד ולא ידרשו יותר טופס מיוחד לפני עלייה למטוס למי שיש אישור נתיב או של הסוכנות היהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר