"התאבדות לרוסיה"

יועץ זלנסקי: המלחמה עשויה להסתיים בתוך שבועיים או שלושה

באוקראינה כבר מסמנים את מועד סיום המלחמה המתמשכת, ומזהירים את הרוסים כי המשך הניסיון לכבוש את קייב יהיה מדובר ב"התאבדות מוחלטת עבור רוסיה" • כל העדכונים (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הפגזה אמש על קייב (צילום: שירותי החירום באוקראינה)

המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה, ובזמן שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן טען אמש (שני) כי פוטין נמצא כעת 'עם הגב לקיר' מה שיכול להוביל להתגברות התקיפות - כו ןמתקפות סייבר נגד ארה"ב. בקרמלין החליטו הבוקר להגיב לדברים.

דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב מסר כי "בניגוד למדינות רבות בהן ארצות הברית, רוסיה לא עוסקת במתקפות שדידה דיגיטליות ברמת המדינה".

בתוך כך, יועץ המקורב לנשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי טוען כי המלחמה עשויה להסתיים בתוך שבועיים או שלושה. עוד טען כי "העובדה כי כיבוש קייב בראש סדר העדיפויות של רוסיה נכונה, אך כיבושה קייב תהיה עבור רוסיה התאבדות מוחלטת".

מוקדם יותר היום אמר משרד ההגנה הבריטי כי על פי המודיעין שבידיו, למרות הקרבות הקשים, הכוחות האוקראינים ממשיכים להדוף את הניסיון הרוסי לכבוש את העיר מריופול. עוד אמרו במשרד כי הכוחות הרוסיים התקדמו בצורה מוגבלת כשרוב הכוחות נבלמו.

בנוסף, במשרד ההגנה בריטי ציינו כי לפחות 10 מיליון נעקרו מבתיהם כתוצאה מהפלישה.

בצבא אוקראינה פרסמו את רשימת האבידות שספג צבא רוסיה לטענתם, ובין היתר איבד הצבא הרוסי מעל 15,300 חיילים, 509 טנקים, 99 מטוסים, 123 מסוקים ו-70 מיכליות דלק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר