"שלט... במשחק כדורגל"

הגר"י זילברשטיין ניחם את בנות מרן; 'עליכן מוטלת עבודה'

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה וגיסו של מרן שר התורה זצוק"ל, ניחם את בנות מרן וסיפר על השלט במשחק הכדורגל; ומה השיב כשהרבנית קולדצקי ביקשה ממנו ברכה? (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אסתי כהן)

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וגיסו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל שנפטר ביום שישי האחרון - הגיע אמש (שני) לנחם ולחזק את בנותיו של מרן זצ"ל.

במהלך דברי החיזוק, התייחס הרב זילברשטיין למחווה שעשו לזכרו של מרן זצ"ל בקבוצת הכדורסל 'מכבי תל אביב' וקבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים', במהלך משחק שהתקיים ביום ראשון האחרון.

"אתמול אמרו לי דבר מבדח", סיפר הרב, "שמעתי שהיה תחרות כדורגל עצומה, והיה כתוב שם בשלט: 'כולנו אבלים על שר התורה' - בעיצומו של משחק כדורגל, אוי, אוי, במשחק כדורגל".

חבר המועצת המשיך ואמר: "אתן היום, עליכן מוטלת העבודה להפיץ את התורה, להפיץ את המידות הטובות, להפיץ את התורה, הכל מוטל עליכן".

הרבנית קולדצקי ביקשה מהרב: "אנחנו רוצות ברכה, שלא תצא תקלה תחת ידינו".

הרב זילברשטיין השיב לה: "כבר כמה פעמים אמרתי לך אני צריך ברכה ממך, את זכית, אוי מה שאת זכית. הקב"ה יעזור שהתורה תצמח ותפרח מפה, כל העולם כולו מסתכל כעת על המשפחה הנהדרת הזאת".

‏כזכור, במהלך משחק של קבוצת הכדורסל 'מכבי תל אביב' מול קבוצת הכדורסל 'הפועל גליל עליון' שהתקיים ביום ראשון האחרון - שחקני 'מכבי תל אביב' ענדו סרטים שחורים לזכרו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, גם במהלך משחק הכדורגל של קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים', אוהדי הקבוצה תלו שלט ענקי בו הם כתבו: "כולנו כואבים על לכתו של גדול הדור רבנו חיים קנייבסקי זצוק"ל ת.נ.צ.ב.ה.".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר