רוסיה מכחישה קשר

אחרי ההרעלה: האוליגרך הרוסי-יהודי תועד בשיחות עם אוקראינה

יממה אחרי הפרסום לפיו מספר דיפלומטים אוקראינים שהגיעו למו"מ עם רוסיה הראו סימני הרעלה, זאת יחד עם האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ', האוליגרך הופיע בסבב הנוסף (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: 27א)

סיבוב השיחות באיסטנבול: צוותי המו"מ של רוסיה ואוקראינה התכנסו היום (שלישי) בטורקיה לקראת סבב שיחות נוסף בניסיון להגיע להפסקת אש.

מי שעניין במיוחד את העיתונאים הוא האוליגרך הרוסי-יהודי רומן אברמוביץ' שהופיע בדיון אחרי שהופיע בו בעבר, ועל פי דיווחים בארה"ב הורעל על ידי גורמים ברוסיה.

לצידו של אברמוביץ', שרדו את ניסיון ההרעלה דיפלומטים ושליחים אוקראיניים לשיחות המשא ומתן. עם כל זאת, ברוסיה מכחישים כל קשר לניסיון הרעלה של אברמוביץ' או של כל אדם אחר.

כך או כך, באוקראינה הוציאו הוראה לכל השליחים לשיחות המשא ומתן להימנע ככל הניתן מאכילת אוכל שמסתובב במקום מחשש לניסיון הרעלה נוסף.

מוקדם יותר נשיא טורקיה ארדואן נשא דברי פתיחה ואמר כי "גם פוטין וגם זלנסקי הם חברים יקרים". עוד אמר בפני חברי הצוות כי "בשלום הוגן לא יהיו מפסידים".

"הלוואי שהפגישות והדיונים שלנו יתגלו כמשמחים למדינותיכם, לאזורנו ולכל האנושות" הוסיף הנשיא הטורקי ארדואן.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר