שוחחו בעקבות גל הטרור

ביידן לבנט: "מוכנים לסייע בכל מה שיידרש"

ראש הממשלה ונשיא ביידן שוחחו בפעם הרביעית מאז חילופי השלטון בישראל, לאחר השבוע בו הטרור הרים ראש ברחובות ישראל. מירושלים נמסר: "השיחה עסקה גם באיראן" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט וביידן בפגישתם בבית הלבן, לפני כחצי שנה (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הלילה (בין רביעי לחמישי) עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, כך מסרו לשכות המנהיגים בירושלים ובוושינגטון. השיחה הגיעה בעקבות השבוע הקשה, בו נרצחו 11 בני אדם בשלושה פיגועים שונים בערים מרכזיות בארץ, וביידן הביע את תנחומיו בפני בנט על קורבנות גל הטרור הנוכחי.

"הנשיא ביידן הביע את תנחומיו העמוקים ביותר בעקבות תקיפות הטרור הנוראיות", נמסר מהבית הלבן. "הנשיא הדגיש שארצות הברית עומדת איתנה לצד ישראל אל מול איומי הטרור ואיומים אחרים, והציע את כל הסיוע ההולם לבני בריתנו הישראלים בזמן שהם עומדים בפני איום לאזרחים שלהם".

בנוסף, על פי הודעת הבית הלבן, המנהיגים שוחחו על החשיבות של שיתופי פעולה אזוריים, כפי שבאים לידי ביטוי בהסכמי אברהם ובפסגת הנגב, והשפעתם על שיפור הביטחון ושיפור חיי אנשים ברחבי המזרח התיכון.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בנט הודה לביידן "על עמידתו לצד העם בישראל נוכח מתקפת הטרור שחווים אזרחיה בימים האחרונים ועל השתתפותו, בשם הממשל האמריקני, בצער המשפחות".

בירושלים הוסיפו כי המנהיגים שוחחו גם על "איראן ותוקפנותה האזורית", זאת כשארצות הברית נמצאת על סף חתימת הסכם גרעין חדש, כשישראל מביעה בפומבי את כעסה על ההתקדמות בגזרה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר