באנו לעזור

איך למנוע מהתפוח להשחיר? נראה שנמצא הטיפ הטוב ביותר

לא רק ילדים, גם אנחנו, פחות מתלהבים לאכול תפוח שנשאר באוויר הפתוח. אז איך למנוע מהתפוח להשחיר? נראה שנמצא הטיפ הטוב ביותר - ולא, הוא לא כולל לימון (טיפים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
איך למנוע מהתפוח להשחיר? (צילום: shutterstock)

תפוחים הם הבחירה המושלמת אם אתם מחפשים נשנוש מהיר, בריא ואפילו די משביע. הם טובים למעיים וללב, עמוסים בוויטמינים ונוגדי חמצון ואין כמו הקראנץ' המספק של הביס הראשון.

עם זאת, כולנו יודעים מה קורה לתפוח חתוך שנשאר יותר מכמה דקות באוויר הפתוח. הוא מתחמצן במהירות ומקבל גוון חום שרחוק מלעורר תיאבון, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

אמנם ההשחרה לא הופכת את התפוח לבעייתי לאכילה, אך הצבע והמרקם שהופך למעט קמחי עשויים לגרום לנו לפזול לדברים אכילים מהירים אחרים, כמו חטיפים למשל, וחבל.

באתר wellandgood החליטו לבדוק את העניין לעומק וסקרו 5 שיטות שונות למנוע מתפוח חתוך להשחיר, החל משטיפה בתמיסת מי מלח, שימוש במיץ לימון ועד השרייה בסודה. אז מהי הדרך הטובה ביותר?

מלח מים מלח מים!

מומחי האתר הגיעו למסקנה שהשיטה הטובה ביותר היא השריית התפוחים בתערובת משני רכיבים נפוצים: מים ומלח.

מערבבים בקערה גדולה מלח גס ומים, עד שהמלח נמס, ביחס של 1/2 כפית מלח גס לכל כוס מים. טובלים בתמיסה את פרוסות התפוחים במשך 10 דקות ואז שוטפים היטב ושומרים את הפרוסות בכלי אטום עד לאכילתם.

איך זה עובד? תערובת המלח מייצרת ציפוי שמאט משמעותית את תהליך החמצון של התפוחים, מה ששומר על המרקם הפריך והצבע הבהיר והיפה שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר