"וקשרתם אותם"

אריה מכלוף דרעי הזמין את גדולי ישראל לבר מצווה

אריה מכלוף דרעי, בנו של ינקי דרעי, יו"ר המחלקה לחיזוק הקשר עם הקהילות היהודיות בתפוצות ונכדו של יו"ר ש"ס אריה מכלוף דרעי, הזמין וקיבל את ברכת גדולי ישראל לבר המצווה שלו • תיעוד (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף: ינקי דרעי, יו"ר המחלקה לגיוס משאבים ולחיזוק הקשר עם הקהילות בהסתדרות הציונית, ביקר בשבוע האחרון יחד עם בנו בכורו, אריה מכלוף דרעי, בבתי גדולי ישראל בכדי להזמין ולהתברך לקראת יום בר המצווה.

בין היתר ביקר דרעי במעונם של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, נשיא מועצת גדולי התורה, ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, האדמו"ר מגור והאדמו"ר מבעלזא.

כמו כן, השניים התקבלו בבתי הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר וראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז.

בהמשך ביקרו השניים במעונם של חברי מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי ראובן אלבז, הגאון רבי דוד יוסף והגאון רבי משה מאיה.

בסוף השבוע דרעי ובנו התברכו במעונם של הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר לאו, רבה של חולון הגאון רבי אברהם יוסף, האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא, האדמו"ר רבי משה אבוחצירא, ראש ישיבת 'חוט של חסד' הגאון רבי שלום ארוש וראש ישיבת 'יביע אומר' הגאון רבי יגאל כהן.

(א.מ.ש)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר