החיסול הדרמטי בג'נין

לא נשקפת סכנה לחייו; מצבו של קצין הימ"מ יציב

בבית החולים רמב"ם מעדכנים כי מצבו של קצין הימ"מ, שנפצע במהלך קרב הירי עם המחבלים שחוסלו בסמוך לג'נין, קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה מיידית לחייו (חדשות, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
המפכ"ל מבקר את קצין הימ"מ (צילום: דוברות המשטרה)

מצבו של סנ"צ ש', קצין הימ"מ שנפצע במהלך קרב הירי עם מחבלי הג'יהאד האסלאמי שחוסלו בליל שבת סמוך לג'נין, ממשיך להיות קשה אך יציב. בבית החולים רמב"ם, שם הוא מאושפז, עדכנו כי לאנשקפת סכנה לחייו.

סנ"צ ש' סובל מפגיעת ירי קשה בחזה והוא מורדם ומונשם. עם זאת, בבית החולים אופטימיים באשר לסיכוי ההחלמה מהפציעה.

אתמול ביקר המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, את סנ"צ ש' ובצאתו מהביקור אמר: "נעשה כל שביכולתנו על מנת לתת את המענה הטוב ביותר להגנה על אזרחי מדינת ישראל ונשתדל לעשות את זה בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות".

יצוין כי סנ"צ ש', נשוי ואב לשלושה, נחשב לאחד מטובי מפקדי השטח של הימ"מ ומשרת כלוחם למעלה מ-20 שנה. ראש הממשלה, נפתלי בנט, סיפר אמש: "לפני מספר חודשים פגשתי את סגן-ניצב ש׳ בבסיס הימ"מ, ומדובר על אחד מטובי מפקדי השדה של מדינת ישראל. במוצאי השבת דיברתי עם מפקד הימ"מ שתיאר לי את פרטי האירוע, וכולנו מאחלים החלמה לפצועים".

כזכור, בפעילות של לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסלו בליל שבת שלושה מחבלים מהג'יהאד האיסלאמי במהלך קרב יריות שהתרחש בין ג'נין לטולכרם. החיסול הגיע לאחר מידע מדויק שהגיע מהשב"כ שהתריע על כוונה לבצע פיגוע במרכז הארץ.

במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ על פי מידע שהתקבל אודות חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע, ביצעו הלוחמים מעצר של רכב בו נסעה החוליה בין ג'נין לטולכרם.

במהלך ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. בקרב היריות שהתפתח במקום חוסלו שלושת המחבלים. ברכבם של המחבלים נתפסו אמצע לחימה, נשקים ורימונים.

במהלך קרב היריות נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, שלושה באורח קל ולוחם נוסף באורח קשה אך יציב. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר