גל הטרור הרצחני בישראל

בנט: "אנחנו בדריכות על", ראש השב"כ: "פועלים גם בעזה"

אחר שבוע קשה, עם 11 נרצחים בגל פיגועים מחריד ששטף את הארץ, ולקראת הרמדאן, הודיע ראש הממשלה בביקור עם ראש השב"כ בחטיבת השומרון, כי "נכנסים לתקופה של שגרה דרוכה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ראש המשלה בנט וראש השב"כ (צילום: חיים צח לעמ)

בצל חודש הרמאדן ובצל הפיגועים הקשים בשבוע האחרון, ביקר היום (ראשון) ראש הממשלה נפתלי בנט בחטיבת השומרון של השב"כ עם ראש השב"כ, רונן בר, ומפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס.

במהלך הביקור קיים בנט הערכת מצב בהשתתפות מפקדי חטיבת השומרון בשב"כ, במהלכה קיבל סקירות מודיעיניות אודות המבצע לסיכול חוליית הטרור בג׳נין בסוף השבוע האחרון, וכן דן בתמונת המצב הגיזרתית.

לאחר מכן ביקר רה"מ בנט בחפ"ק הסיכול של השב"כ בשומרון וצפה בפעילות הניטור והאיסוף המשמשות את החטיבה בסיכול התראות עתידיות לפיגועי טרור.

ראש הממשלה אמר כי "במהלך סוף השבוע כוחות שב"כ וימ"מ, יחד עם כוחות צה"ל, סיכלו פיגוע חם בדרך ליעד. כמו הפיגוע הזה, יש למחבלים כל מיני רעיונות ולכן אנחנו בדריכות-על, גם שב"כ וגם משטרת ישראל, כדי לזהות כל שביב רעיון או תכנון לפיגוע ולסכל את זה מבעוד מועד."

"גם פה, לאורך קו התפר צה"ל בנוכחות שיא במאות נקודות של פרצות, והמטרה שלנו היא לשבור את הגל. אנחנו נכנסים עכשיו לתקופה של "שגרה דרוכה"" הוסיף בנט.

עוד אמר בנט כי "כשאנחנו רוצים שאזרחי ישראל יחזרו לשגרה וכוחות הביטחון יהיו בדריכות שיא. זה לא מאמץ של פעולה אחת אלא מאות רבות של פעולות שקורות כל הזמן. ביחד נעשה את המאמץ לשבור את הגל הזה".

ראש השב"כ רונן בר אמר כי "השירות עובד כרגע בהרבה זירות - המקומית, ביהודה ושומרון, ברשת ובעזה.|

בהמשך נאומו פנה לבנט ואמר: "ראש הממשלה, אתה פוגש ארגון חד, נחוש, מיומן, שלומד תוך כדי תנועה ואש. בשבת נתקלנו באש יחד עם האחים שלנו מהימ"מ, סיכלנו פיגוע משמעותי. אנצל את ההזדמנות גם לאחל לסנ"צ ש' החלמה מהירה."

"במהלך סיור שטח שקיימתי בשבת, שאלתי את רכז הנפה האחראי על השטח בו סוכל הפיגוע: ׳מה עם העובדים? האם הם מצליחים לנשום קצת אויר?׳ הוא הסתכל עלי בתמיהה ואמר לי "ראש השירות, הרי בדיוק בשביל זה הגענו לשב"כ". זה ארגון של עובדות ועובדים מסורים, חדורי תחושת שליחות ואחריות מרחיבה, שעושים כל שלאל ידם להגן על ביטחון המדינה ולהציל חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר