חוששים ממלחמה בעזה

הג'יהאד רצה לירות על ישראל - חמאס מנע

בצל התגברות הטרור בחרבי ישראל, ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי רצה לירות מטר טילים על ישראל מעזה, אך חמאס שחושש מעימות מנע מהג'יהאד לבצע את הירי לישראל (ערבי)

(צילום: Atia Mohammed/Flash90)

ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי רצה להגיב על החיסול הישראלי של 3 ממחבליו במטר טילים לשטח ישראל, אך החמאס מנע זאת ממנו. כך פורסם לראשונה במהדורת החדשות של 'כאן 11'.

הרצון של הגיהאד לבצע ירי בזמן שהטרור משתולל ברחבי ישראל, ובחמאס חוששים מפני הסלמה באיזור עזה ומפני מבצע צבאי נוסף באיזור.

כזכור, בפעילות של לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסלו בליל שבת האחרון, שלושה מחבלים מהג'יהאד האיסלאמי, במהלך קרב יריות שהתרחש בין ג'נין לטולכרם. החיסול הגיע לאחר מידע מדויק שהגיע מהשב"כ שהתריע על כוונה לבצע פיגוע במרכז הארץ.

במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ על פי מידע שהתקבל אודות חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע, ביצעו הלוחמים מעצר של רכב בו נסעה החוליה בין ג'נין לטול כרם, על פי שמתברר כעת, המחבלים החליפו את לוחיות הרישוי ברכב - ללוחיות הישראליות, דקות ספורות לפני שיצאו מג'נין.

במהלך ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. בקרב היריות שהתפתח במקום חוסלו שלושת המחבלים. ברכבם של המחבלים נתפסו אמצע לחימה, נשקים ורימונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר