טענות לטיוח חקירה

צרפת: הותקף ע"י אנטישמים ונדרס מרכבת

ג'רמי כהן, יהודי צרפתי בן 31 נדרס למוות בחודש האחרון בפריז על ידי רכבת חשמלית, לאחר שהמשפחה חיפשה את תיעודי האירוע - התגלה רקע אנטישמי • צפו בתיעוד (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: על פי סעיף א' 27)

ג'רמי כהן, יהודי צרפתי בן 31 נדרס למוות בחודש האחרון בפריז על ידי רכבת חשמלית, לאחר שהמשפחה חיפשה את תיעודי האירוע - התגלה רקע אנטישמי.

בתיעוד שפורסם מהאירוע נראה כיצד שניות לפני התקיפה כהן מותקף על ידי מהגרים אנטישמיים, במהלך ניסיון מנוסה מהמקום הוא עובר על מסלולה של הרכבת ונדרס, כהן הגיע לבית חולים במצב קשה ולאחר הידרדרות מת מפצעיו.

לאחר המקרה, משפחתו של כהן ביקשה מעדים במקום סרטונים של האירוע וכך נחשף הרקע האנטישמי של האירוע הקשה, בשיחה שערך אביו של כהן, ג'ראלד, בפודקאסט של העיתונאי היהודי רנאר אבואף ב"רדיו שלום" הצרפתי חשף לראשונה את המקרה וטען כי למרות פנייה לרשויות, המקרה מטופל באיטיות.

בעקבות המקרה, המועמד היהודי-צרפתי לנשיאות, אריק זומר פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעת מחאה: "תמונות המוות של ג'רמי כהן מצמררות", כתב, "מותו של עוד אחד מילדינו, והשתיקה על העובדות במשך חודשיים - מחרישת האוזניים ומקוממת אותי. האם הוא מת בעת שברח מהחלאות? האם הוא מת בגלל שהיה יהודי? למה התיק הזה מושתק?", תהה.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר