בעצרת הימין בירושלים | תיעוד

נתניהו: 'אתם פוגעים בזהות היהודית, בפרנסה, לכו הביתה'

ראש האופוזיציה נתניהו, נאם הערב בעצרת הימין הגדולה בירושלים, ותקף בחריפות את הרפיסות של הממשלה הנוכחית; "קמנו הבוקר לשחר של יום חדש ובעזרת השם אנחנו ננצח אותם • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העצרת בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת • וידיאו: דוברות)

עצרת הימין בירושלים: אלפי אנשים התכנסו הערב (רביעי) ליד בית המשפט העליון בירושלים, כדי למחות נגד ממשלת בנט-לפיד.

הנואם המרכזי, היה ראש הממשלה בעבר וראש האופוזיציה בהווה, בנימין נתניהו - שעמד מאחורי זכוכית משוריינת, בפתח נאומו אמר: "בערב זה אני מבקש לומר לכם: הגיע זמן אחדות. הגיע הזמן לחזור הביתה. הגיע הזמן לשים בצד את כל משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי".

"הדלת שלנו פתוחה. היא פתוחה לכל מי שנבחר בקולות הימין, ורוצה להחזיר את מדינת ישראל למסלול הערכי, למסלול החזק, למסלול המנצח. לאחדות שלנו יש מטרה: היא באה לשרת את כל אזרחי ישראל - יהודים וערבים, מוסלמים ונוצרים, דרוזים וצ'רקסים - כולם, בלי יוצא מן הכלל!"

"כשאנחנו מאוחדים - אנחנו מבטיחים את ביטחון ישראל. כשאנחנו לא מאוחדים - אנחנו מקבלים את הממשלה המסוכנת והכושלת הזאת. באנו לכאן הערב כדי לומר לממשלה החלשה והמסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה, לכו הביתה - כי אתם פוגעים בזהות היהודית של המדינה. לכו הביתה - כי אתם פוגעים בפרנסה. לכו הביתה - כי אתם מייבשים את יהודה ושומרון. לכו הביתה - כי אתם חלשים: חלשים מול איראן. חלשים מול הטרור".

נתניהו הוסיף ואמר: "כשהטרור מריח חולשה- הוא מרים ראש. וכשהוא נתקל בעוצמה - הוא מרכין ראש. לא במקרה העשור האחרון שבו אנחנו הובלנו את המדינה זה היה העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות ישראל - עם הכי פחות נפגעים. בשכונה שלנו - אין מקום לחלשים. את החלש תוקפים, ועם החזק לא מתעסקים. זה הכלל".

"ולכן ישראל זקוקה לממשלה חזקה. ממשלה שתילחם בטרור, שתבלום את איראן, שתשמור על מורשת ישראל, ושתציל את הפרנסה של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר