מזים את השמועות

בני גנץ: "נפעל לנסות לשמר את הממשלה"

על רקע המשבר הקואליציוני החמור ופרישתה של יו"ר הקואליציה, עידית סילמן, שר הביטחון בני גנץ התייחס הערב לאירועים בישיבת סיעה עם חברי מפלגת כחול לבן, בזום (ארץ)

בנט וגנץ בכנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

על רקע המשבר הקואליציוני החמור ופרישתה של יו"ר הקואליציה, עידית סילמן, שר הביטחון בני גנץ התייחס הערב (רביעי) לאירועים בישיבת סיעה עם חברי מפלגתו בזום.

"שוחחתי עם ראש הממשלה היום", סיפר, "אנחנו נפעל כדי לנסות ולשמר את הממשלה. כחול לבן הייתה ותמשיך להיות הסיעה הממושמעת והמרכזית ביותר בקואליציה".

גנץ הוסיף להדגיש: "אנחנו רוצים בקיומה של הממשלה ובהצלחתה, ובמובן הזה לא השתנה דבר מאתמול".

יצויין, כי גנץ סומן בידי רבים כמי שיוכל להשליט סדר ולכהן כראש ממשלה שמקובל על כל הצדדים, אך בהודעתו זו גנץ מזים את השמועות ומדגיש את מחוייבות כחול לבן לקואליציה.

כזכור, הבוקר הודיעה חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן כי תפרוש מהממשלה, בהודעת הפרישה שמסרה לראש הממשלה בנט כתבה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

הערב חשף הפרשן הפוליטי עמית סגל כי חבר כנסת נוסף במפלגת 'ימינה' שוקל לערוק, "אביר קארה ניהל לאורך היום מגעים של שעות עם שיקלי וסילמן שבהם ניסחו הסכם להתפלגות מימינה והקמת סיעה", טען.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר