עם פאה ומשקפיים

מפקד הימ"מ ישיא משואה; "גבורה ועוז רוח"

ביום העצמאות הקרוב, ידליק מפקד ימ"מ, ניצב משנה ח"א, משואה - לתפארת מדינת ישראל • במהלך שירותו הוביל פעילויות מסכנות חיים למען ביטחון המדינה ושלום אזרחיה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הדלקת משואה. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שר התרבות והספורט ויו"ר הוועדה לסמלים ולטקסים, מר חילי טרופר, הודיע היום (חמישי) על הבחירה במפקד הימ"מ - נצ"מ ח.א., להדליק משואה ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, בשם לוחמי הימ"מ. כפי המלצת הועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות, בראשות מנהל מרכז ההסברה, מושיק אביב. את המשטאה ידליק ח' עם פאה ומשקפיים, שכן זהותו חסויה בפני הציבור.

מפקד הימ"מ, נצ"מ ח', בן 53 נשוי ואב לשלושה ילדים, הינו קצין נועז ועתיר הישגים שהחל את שירותו כלוחם ימ"מ בשנת 1990, סיים קורס קצינים בשנת 1996 ושימש במגוון תפקידי פיקוד ביחידות המיוחדות.

בהחלטת הוועדת נכתב על מפקד הימ"מ: "ח', הינו קצין נועז ועתיר הישגים. החל את שירותו כלוחם ימ"מ ומאז שירת במגוון תפקידי חוד. במהלך שירותו הוביל פעילויות מסכנות חיים למען ביטחון המדינה ושלום אזרחיה".

מפקד הימ"מ ישיא את המשואה בשם הימ"מ – היחידה הלאומית למלחמה בטרור, וכן בשמם של שוטרי ושוטרות משטרת ישראל וכלל המתנדבים. בשם לוחמות ולוחמי משמר הגבול, אנשי המילואים. יחידת הימ"מ מופקדת על פעילויות מיוחדות בכל תחומי מדינת ישראל, ביהודה ושומרון וברצועת עזה. פעילותה נועדה להגן על ביטחונה של מדינת ישראל בכפוף לחוקיה ולערכיה של המדינה.

שר התרבות והספורט ויו"ר הוועדה לסמלים וטקסים, חילי טרופר: "בימים בהם מדינת ישראל מתמודדת מול הטרור וכוחות הביטחון ובראשם לוחמי הימ״מ עובדים לילות כימים כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל, אין ראוי ממפקד היחידה הלאומית ללוחמה בטרור להדליק משואה ביום העצמאות של מדינת ישראל".

"תודה לך ח' ותודה לכם לוחמי הימ"מ, לוחמות ולוחמי מג"ב וכלל שוטרות ושוטרי משטרת ישראל".

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לבחירתו של נצ"מ ח', ואמר: "אני מברך את שר התרבות והספורט ואת הוועדה לבחירת מדליקי המשואות על שקיבלו את המלצתי שדווקא בעת הזו, שבה שוטרי משטרת ישראל, מג"ב ובתוכם הימ"מ נלחמים על ביטחון אזרחי ישראל בכל הגזרות, ישא מפקד הימ"מ, נצ"מ ח', משואה לתפארת מדינת ישראל. זו הוקרת תודה ענקית לכל 32,000 שוטרי ולוחמי משטרת ישראל שפועלים בכל השנה בשלל משימות ומול אין ספור אתגרים כאשר בשבועות האחרונים כל אזרחי ישראל עדים להקרבה, לנחישות ולגבורה של השוטרים והלוחמים".

"הימ"מ שהוכרזה לאחרונה כיחידה הלאומית של מדינת ישראל ללוחמה בטרור מוכיחה במאות מבצעים וסיכולי טרור בשנה, שיש לאזרחי ישראל על מי לסמוך. יש בהחלטה על כך שמפקד הימ"מ ידליק משואה, בכדי להוות מסר ערכי וחשוב מאין כמותו עבורינו כמשטרה ועבור המדינה כולה."

מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן מברך את החלטת ועדת משיאי המשואות: "התקופה האחרונה מאופיינת במציאות ביטחונית מורכבת ורגישה, מפקדי ולוחמי הימ"מ פועלים בעומק השטח, חותרים למגע ומסכנים את חייהם מידי יום בחירוף נפש. פעם אחר פעם, מוכיחה היחידה שאין איום שידה הארוכה איננה משגת. מפקד הימ"מ ידליק משואה ביום העצמאות הקרוב, בשמם של כל שוטרי ושוטרות משטרת ישראל, לוחמי ולוחמות משמר הגבול, מתנדבים ואנשי מילואים שפועלים מידי יום בטובת המדינה ושלומם של האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר