נפילת שלטון בנט

ח"כ שלמה קרעי: לא נסכים לממשלה בראשות גנץ

המהלכים שהובילו לפרישת עידית סילמן מהקואליציה; החגיגה באופוזיציה; הרצון להקים ממשלה בראשות נתניהו והסירוב לממשלה בראשות גנץ • ח"כ שלמה קרעי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

לאחר ההודעה הדרמטית של ח"כ עידית סילמן על החלטתה לפרוש מהקואליציה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, ח"כ שלמה קרעי התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לניצחון המתוק של האופוזיציה והרצון להקים ממשלה בראשות בנימין נתניהו לצד סירוב לממשלת אחדות בראשות בני גנץ. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, זה ממש יום היסטורי שהממשלה הכי אנטי יהודית והכי אנטי ציונית שהוקמה במדינת ישראל - נפלה. קוביית הדומינו הראשונה ממוטטת את כל המגדל שנשען על משענת קנה קצוץ. אין שם ערכים, נדבקו לכסא רק בשביל הכסא."

באשר לח"כ סילמן אמר ח"כ קרעי: "במקום שבעלי תשובה עומדים - צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד. אדם נשפט לפי מעשיו. כשאדם עושה מעשים רעים - בוודאי שיש ביקורת והיא ביקורת לגיטימית, אבל ברגע שאדם מודה ועוזב...".

ח"כ שלמה קרעי בריאיון לישי כהן

לדבריו: "מוסדות הליכוד קבעו בהחלטה של מרכז ומזכירות הליכוד שמי שיפיל את הממשלה הזו - יש ליו"ר התנועה סמכות לשריין שלושה שיריונים, זו החלטה שרירה וקיימת. נתניהו אמר שיקבל אותם בזרועות פתוחות".

על היום שאחרי הפלת הממשלה הבהיר ח"כ קרעי כי לא יסכים לממשלה בראשות בני גנץ: "ממשלה בראשות נתניהו וכל מי שיבוא ויחליט לקבל את קווי היסוד. הרכבת יצאה מהתחנה, גנץ היה יכול לקנות את עולמו אם הוא היה עושה, בוא בחר במקום זה להביא לנו דברים אחרת, ללכת לאבו מאזן, ללכת לשמאל".

"אם הוא לא היה אשכנזי, הייתי אומר שהוא עושה את זה נגד עין רעה", הגיב בחיוך ח"כ קרעי על דבריו של יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני שביקש לבחון אפשרות של הקמת ממשלה בכנסת הנוכחית עם המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר