לצד המשבר בקואליציה

גל טרור רצחני: ח"כ מוסי רז בריאיון באולפן

פרישת ח"כ עידית סילמן; המאבק על החמץ בבתי החולים שהכריע אותה; הסיכוי להציל את הממשלה וגל הטרור שפקד את ישראל • ח"כ מוסי רז ממרצ בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ מוסי רז (מרצ) התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למשבר הקואליציוני החריף שפרץ לאחר התטרות ח"כ עידית סילמן וטען כי להתפטרות קשר למאבק על החמץ בבתי החולים והוסיף כי אפשר לפתור את המשבר. ח"כ רז התייחס גם לגל הטרור שפקד את ישראל בשבועות האחרונים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני לא חושב שלחמץ יש קשר למשבר הזה, משום שצריך לזכור שמדובר בהחלטת בג"צ מלפני יותר משנה, ואם היתה בעיה, יכולנו לשבת יחד ולפתור את הנושא בהידברות.

"אם נחבוש לרגע את הכובע של הפרשן, ונניח שישנם עוד שניים שפרשו ושישנם 61, עדיין אי אפשר לעשות כלום לפני החזרה מהפגרה בחודש מאי, או מה שנראה בעל סיכוי גדול יותר, זהו חוק לפיזור הכנסת שצריך לעבור בשלוש קריאות, תהליך שלוקח זמן, ולכן גם בתרחיש הכי קיצוני הקואליציה הזאת נשארת עוד חודש ולאחר מכן ממשלת מעבר.

ח"כ מוסי רז בריאיון לישי כהן

"אני בכלל לא חושב שזה המצב. לדעתי אפשר לפתור את המשבר שנוצר, אבל אני לא רוצה להתנבא, אבל אפשר לפתור את הנושא".

אומרים שהדבק החזק ביותר של הממשלה הזו, הוא הרצון של השמאל לשלוט משום שאין הרבה הזדמנויות לשמאל להיות בשלטון

"יש בזה משהו, אבל זה גם הרצון של שאר המרכיבים בקואליציה, דתיים חילונים וערבים שמעוניינים בהמשך הקואליציה, ואולי כעת הגיעה השעה של החרדים להוריד את הווטו שלהם ולהצטרף לממשלה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר