המצלמות תיעדו • צפו

רגעי האימה: המבלים נמלטים מהמסעדה בתל אביב

סמוך לשעה 9 בערב פרץ מחבל באקדח שלוף למקום בילוי בתל אביב ופתח ביריות. תיעוד ממצלמות האבטחה חושף את רגעי האימה: ההמונים בורחים במהירות ונסים על נפשם (TV)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הפיגוע בתל אביב (צילום: לפי סעיף 27א)

מצלמות אבטחה תיעדו את פיגוע הירי הרצחני שאירע הערב (חמישי) בלב העיר תל אביב. בתיעוד נראים מבלים במסעדה בתל אביב, כאשר הם נסים על נפשם ובורחים במהירות מהמקום.

לפי ההערכה במשטרה את הפיגוע ביצע מחבל בודד באקדח, שנמלט מיד בסיומו. שניים נרצחו ועוד עשרה פצועים לפחות פונו לבתי החולים בדרגות שונות.

פראמדיק מד"א ישראל וינגרטן שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מיד שהתקבלו הקריאות במוקד החירום 101 של מד"א על פיגוע הירי בתל אביב הוזנקו למקום כוחות גדולים של מד"א. במקום הייתה המולה רבה, עשרות אנשים רצו ברחוב. ראינו 6 פצועים שוכבים על המדרכה.

מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כששניים מהם מחוסרי הכרה וביצענו בהם פעולות החייאה ו-4 נוספים בהכרה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר