מתיחות קשה

בנט לאחר החיסול: "שומרים על הדריכות"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לחיסול המחבל מתל אביב ואמר "אנחנו שומרים על דריכות מקסימלית, בתוך תל אביב ובכל הארץ, מחשש לאירועים נוספים או פיגועי חקיינות" (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר הבוקר (שישי), לאחר חיסולו של המחבל מפיגוע הירי אמש בתל אביב ואמר: "‏אני מברך את כוחותינו שהצליחו למצוא את המחבל הנמלט, ולחסלו".

בנט התייחס למצב המתוח במיוחד לאחרונה ואמר, "אנחנו שומרים על דריכות מקסימלית, בתוך תל אביב ובכל הארץ, מחשש לאירועים נוספים או פיגועי חקיינות".

"עם ישראל כולו כואב את צער משפחות הנרצחים, ומתפלל לבריאות הפצועים. המלחמה שלנו בטרור הרצחני ארוכה וקשה. אנחנו ננצח", סיים בנט.

בנט, קיים הבוקר הערכת מצב לאחר הפיגוע שאירע אמש בתל אביב, בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה, ראש המל"ל, המזכיר הצבאי ובכירים נוספים.

בראשית דבריו, ביקש רה"מ למסור פעם נוספת תנחומים למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים, וכן שיבח את הפעילות הנחושה לחיסול המחבל במהלך הלילה ע"י השב"כ והימ"מ.

ראש הממשלה הנחה לבדוק את המעורבות של סביבתו הקרובה של המחבל באירוע, ולפעול בהתאם כלפי כל מי שסייע או ידע על כוונותיו האלימות.

עוד הנחה רה"מ להותיר את מעבר גלבוע (ג׳למה) סגור בשלב זה עד להודעה חדשה, במטרה לבודד אפשרויות תנועה מהעיר ג׳נין ואליה.

שר החוץ יאיר לפיד, מסר בתגובה לפיגוע בתל אביב: "נלחם בטרור יחד, נכה במחבלים השפלים בכל מקום שהם יסתתרו, נמצא את שולחיהם וסייעניהם בכל מקום ולא ננוח עד שהשקט יחזור לרחובות".

"הלילה היכה טרור רצחני בלב העיר תל אביב. צעירים ישראלים שלא עשו רע לאיש נרצחו רק משום היותם ישראלים. הטרור הזה הוא פרי מורעל של הסתה מתמשכת מצד ארגוני טרור המונעים מאידאולוגיה של שנאה. נלחם בטרור ללא פשרות", אמר לפיד.

"הלב עם משפחות הנרצחים, אנחנו בוכים אתכם בבוקר הזה. אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים, ומקווה שישובו מהר לביתם. הטרור לא ינצח אותנו. כולנו יחד במאבק הזה. מחזק את כוחות הבטחון הפועלים ימים ולילות ארוכים למען בטחון האזרחים", הוסיף שר החוץ.

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב והקשה אמש בתל אביב, ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. ברגעים כאלו עלינו להתלכד סביב מטרה אחת עליונה והיא מיגור הטרור והשבת תחושת הביטחון לרחובות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר